Bekerja Di Air Port KLIA

CG Sponsors




orange

Junior Member
Joined
Aug 4, 2008
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
Salam Kepada Kawan - Kawan...

Saya ni Membantu kakak saya Yang mencari pekerja untuk car washnya di Air Port KLIA.
Dia Memerlukan Seramai 16 Orang pekerja


Gaji - Rm 750.00 Sebulan (lum masuk overtime:)))

Socso/EPF - Disediakan :)

Tempat Penginapan - Disediakan :)

Elaun Makan - Rm 5.00 Sehari(kalau merokok kene beli sendiri :(()

Elaun Kenderaan - Rm 2.00 Sehari (kalau minyak moto tu cukup la kalau pakai nissan skyline,evo,subaru,dc5,dll kene topup sdiri la.:eek::eek::eek:)

Kepada Yang Berminat Sila Hubungi Puan Lin :- 016 6258358
Untuk Temuduga..:):):)
 
Sponsored Post

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
tukang basuh kete eh?
keje bape hr, cuti bape hr?
rate sejam bape ringgit?
 

cymulanz

Fun Poster
Joined
Aug 31, 2008
Messages
212
Reaction score
0
Points
10
iskh iksh...750..penat tau kerja tu..macam robot.
pakai mesin ok..kalau manual..patah tulang laa,.
kalau 50-100 biji sehari..
kalau rumah dekat dgn klia..takda masalah kot..
kena cari bangla atau indon..
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
Part time leh?????aku memang keje kat airport klia nieh.....wat mase nie...aku keje 2 hari...cuti 2 hari...leh laa???
 

orange

Junior Member
Joined
Aug 4, 2008
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
iskh iksh...750..penat tau kerja tu..macam robot.
pakai mesin ok..kalau manual..patah tulang laa,.
kalau 50-100 biji sehari..
kalau rumah dekat dgn klia..takda masalah kot..
kena cari bangla atau indon..
-Bro..ape2 keje memang penat..
-kalau nak gaji bnyk boleh jadi bos sendiri...
-itu kalau 50-100 biji sehari..tapi kalau 5 biji je -sehari..huhuhu..sape tahu....:(:)(:)((

Rumah Jangan risau...kakak aku sediakan..
(rumah urut tak disediakan la..:):):))
Sebab tu la ramai orang kite yang taman anggur..
keje macam ni je dah suruh carik bangla/indon
tapi kalau jadi doktor tak bertauliah ramai orang kite yang nak mohon..huhuhhuh:eek::eek::eek::eek:
 

akuslamberjer

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2008
Messages
5,287
Reaction score
103
Points
73
biz carwash kat ner bro? parking terminal klia ke parking lcct? naper tak ambik bangsa asing jerk? diaorang lagi sesuai kerja2 cam ni..
 

zasrul1978

Fun Poster
Joined
Apr 13, 2006
Messages
717
Reaction score
3
Points
15
-Bro..ape2 keje memang penat..
-kalau nak gaji bnyk boleh jadi bos sendiri...
-itu kalau 50-100 biji sehari..tapi kalau 5 biji je -sehari..huhuhu..sape tahu....:(:)(:)((

Rumah Jangan risau...kakak aku sediakan..
(rumah urut tak disediakan la..:):):))
Sebab tu la ramai orang kite yang taman anggur..
keje macam ni je dah suruh carik bangla/indon
tapi kalau jadi doktor tak bertauliah ramai orang kite yang nak mohon..huhuhhuh:eek::eek::eek::eek:
adesss pedas pedas... tp realiti.. :">
tp kira ok la siap ada overtime ngan duit makan :)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register