BTC USD 36,100.5 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bekas suami dakwa lihat Iking dicium, dipeluk Darren

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,560
Reaction score
12,774
Points
2,376
KUALA LUMPUR - Bekas suami model dan pengacara televisyen, Daphne Eleanor Iking memberitahu Mahkamah Majistret di sini bahawa beliau melihat Pengarah Urusan Adidas, Darren Choy Khin Ming mencium pipi Daphne, yang ketika itu masih isterinya, di Balai Ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di Sepang pada 2008.

Ryan Chong Yiing Yih, 32, berkata, beliau nampak gelagat itu sejurus Daphne bersama Darren tiba dari London pada 5 Julai 2008.

"Saya terperanjat melihat kehadiran Darren bersama Daphne ketika sampai kerana saya tidak diberitahu mengenai lelaki itu (Darren).

"Saya juga terkejut apabila melihat Darren sedang memeluk bahu dan kemudian mencium pipinya," katanya yang merupakan saksi pertama kes itu.

Kosmo
 
Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
kes gapo ni bosss .. gambar pls .. 3gp lagi ok .. :D:D
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
banyak kali ulang2 baca .. dok tak faham2 ~X(
 

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
kes curang la nie..
 

aznor59

Active+ Member
Joined
Jul 9, 2009
Messages
2,668
Reaction score
23
Points
25
kapir pun marah bila isteri dia kena cium ngan jantan lain...

Najib tak marah pun bila Bini dia kena cium kat pipi ngan jantan lain
 

GABAN_Z

Active Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
1,601
Reaction score
22
Points
25
kapir pun marah bila isteri dia kena cium ngan jantan lain...

Najib tak marah pun bila Bini dia kena cium kat pipi ngan jantan lain

adooii.. mcm lawak plak aku baca stetment nieh... :eek:
 

butterland

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2008
Messages
11,417
Reaction score
208
Points
123
kapir pun marah bila isteri dia kena cium ngan jantan lain...

Najib tak marah pun bila Bini dia kena cium kat pipi ngan jantan lain

seboleh2 nak kaitan ngan pak ajib tu...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register