BTC USD 28,154.3 Gold USD 1,980.04
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bekas cikgu disiplin dijel 15 tahun, 4 sebat perkosa anak murid sendiri

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
166,138
Joined
Jan 13, 2009
Messages
166,138
Reaction score
22,840
Points
1,831
Awards
1
PUTRAJAYA 24 Okt. - Seorang bekas guru disiplin diperintah menjalani hukuman penjara 15 tahun dan sebatan empat kali selepas Mahkamah Rayuan hari ini menolak rayuan akhirnya terhadap sabitan dan hukuman kerana merogol anak muridnya yang ketika kejadian berusia 15 tahun.

Panel tiga hakim diketuai oleh Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Md. Raus Sharif yang bersidang bersama Datuk Mohamad Ariff Md. Yusof dan Datuk Tengku Maimun Tuan Mat sebulat suara mengekalkan keputusan terdahulu yang dijatuhkan terhadap Ahmad Shukran Ramli, 37.

Mahkamah Sesyen menjatuhkan hukuman tersebut pada 19 Mac tahun lalu manakala Mahkamah Tinggi mengekalkannya pada 17 September tahun yang sama.

Ahmad Shukran disabitkan merogol mangsa kira-kira pukul 3.30 petang, 5 Mei 2011 dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru sebuah sekolah menengah di daerah Jerantut, Pahang.


- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/mah...ebat-rogol-murid-1.16391#sthash.u1CzdfAE.dpuf
 
Sponsored Post

mobileapps

Active+ Member
Messages
3,825
Joined
Mar 26, 2013
Messages
3,825
Reaction score
25
Points
25
"Ahmad Shukran disabitkan merogol mangsa kira-kira pukul 3.30 petang, 5 Mei 2011 dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru sebuah sekolah menengah di daerah Jerantut, Pahang."

soalan pertama aku,
mcm mana budak tu blh naik sampai bilik tidur tingkat atas? adoii..another love story la nih

soalan kedua aku,
"dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru" apa benda makna bilik tidur tingkat atas? ayaaaa wa talak paham maaa
 

lantana

Active+ Member
Messages
4,036
Joined
Jul 30, 2012
Messages
4,036
Reaction score
25
Points
30
"Ahmad Shukran disabitkan merogol mangsa kira-kira pukul 3.30 petang, 5 Mei 2011 dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru sebuah sekolah menengah di daerah Jerantut, Pahang."

soalan pertama aku,
mcm mana budak tu blh naik sampai bilik tidur tingkat atas? adoii..another love story la nih

soalan kedua aku,
"dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru" apa benda makna bilik tidur tingkat atas? ayaaaa wa talak paham maaa

Aku rasa hang mesti membayangkan kuarters guru tu umpama kuarters polis kan?Bertingkat2 mcm rumah flat.

Maybe kuarters ni jenis landed house dua tingkat kot. :-?

Yg tu ajala explanation yg logik pun.Takkan kuarters guru jenis duplex penthouse pulak kan. :D
 

ipsian

Active+ Member
Messages
3,752
Joined
Apr 13, 2006
Messages
3,752
Reaction score
192
Points
33
"Ahmad Shukran disabitkan merogol mangsa kira-kira pukul 3.30 petang, 5 Mei 2011 dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru sebuah sekolah menengah di daerah Jerantut, Pahang."

soalan pertama aku,
mcm mana budak tu blh naik sampai bilik tidur tingkat atas? adoii..another love story la nih

soalan kedua aku,
"dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru" apa benda makna bilik tidur tingkat atas? ayaaaa wa talak paham maaa
rumah guru / kuaters guru dua tingkat la tu.. so bilik projek kat atas... ada paham looo?
 

luqalief

Super Active Member
Messages
6,277
Joined
Feb 8, 2011
Messages
6,277
Reaction score
31
Points
70
K
"Ahmad Shukran disabitkan merogol mangsa kira-kira pukul 3.30 petang, 5 Mei 2011 dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru sebuah sekolah menengah di daerah Jerantut, Pahang."

soalan pertama aku,
mcm mana budak tu blh naik sampai bilik tidur tingkat atas? adoii..another love story la nih

soalan kedua aku,
"dalam bilik tidur tingkat atas sebuah kuarters guru" apa benda makna bilik tidur tingkat atas? ayaaaa wa talak paham maaa

Tak kire ape pon, guru tetap bersalah dan patut dihukum
Soal love story ke bukan tu belakang cite
Sebagai guru, beliau patut bg contoh yg baik
Sebagai lelaki, beliau patut jadi imam
Sebagai muslim, beliau patut menjauhi zina
Budak2 memang la akal singkat, tu la tugas guru untuk membimbing ke jalan yg benar
Bukan membawe ke jalan yg salah

Btw, sesetengah tempat macam sekolah aku dulu, asrama 4 tingkat
Bilik tidur guru tingat 1 dan tingkat 2
Kami selalu la jugak gune bilik tidur guru bile bilik perubatan penuh
Bilik perubatan kami cume boleh tampung 4 student dlm 1 mase
Macam2 andaian boleh ditimbulkan
Apepon, kes dah selesai
Jadikan pegajaran
Biar la guru tu menerime balasannye dipenjare
Aku amat sokong hukuman rogol bagi pesalah zina bersame gadis bawah umur
Sebab yg dah cukup umur ni, sepatutnye ade akal dan iman yg lebih untuk elakkan maksiat
Bukan amik kesempatan dan membawe golongan bawah umur yg memang msh singkat akal naif ke jalan yg salah
 
Last edited:
Sponsored Post

Top
Log in Register