BTC USD 36,014.3 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bekas anggota tentera, isteri dicari

voda

Active Member
Platinum Member
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35
ne_02.1.jpg

AZLI

KUANTAN – Polis semalam mengedarkan gambar seorang bekas anggota tentera dan isterinya, seorang remaja berusia 17 tahun, bagi membantu siasatan kes serangan ke atas sebuah keluarga di Flat Alor Akar, Lorong Alor Akar di sini Jumaat lalu.

Polis memohon bantuan orang ramai yang mengenali atau mengetahui di mana pasangan itu berada supaya menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan di talian 09-5132222 atau mana-mana balai polis berdekatan bagi membantu siasatan.

Lelaki yang dicari itu merupakan seorang bekas anggota tentera, Prebet Azli Che Mat, 30, memegang nombor kad pengenalan 801017-11-5163 atau kad pengenalan tenteranya, T/1128793.

Alamat terakhir bekas anggota tentera itu ialah di No. 143-B, Belukar Sukai, Kuala Terengganu, Terengganu.

Azli dikatakan melarikan diri daripada tugas sebagai anggota tentera pada 14 Januari 2003 ketika bertugas di Kem Sungai Udang, Terendak, Melaka.

Polis bagaimanapun belum dapat mengenal pasti dua lagi rakan kepada bekas anggota tentera itu yang didakwa turut bersama lelaki terbabit ketika serangan di rumah flat itu berlaku.
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
serangan ape,ceritalah sikit TT
 

penhitam

Active Member
Joined
Mar 26, 2008
Messages
1,976
Reaction score
38
Points
40
ni bangsat nih...g serang rumah orang, pastu tetak suami isteri dan budak 3 tahun...kalau tak silap budak tu putus tangan ke putus jari...nasib baik boleh sambung...
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Serangan paling takder maruah.... Pengecut...
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Pakai samurai..... Takder akal... Kalo jumpa tembak mati jer laknat ni...
 

SCEG

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 27, 2010
Messages
2,545
Reaction score
18
Points
25
dah gile budak ni.....siap boleh hantar SMS lagi huhuhu

kalau kna tangkap pun, ada harapan masuk wad gila
 

akimaizu

Fun Poster
Joined
Oct 1, 2008
Messages
711
Reaction score
0
Points
10
mental bini kena sorok...maybe bil air tertunggak so kaunter disorok maka boleh mendatang marah....bila air penuh kepala macam mana nak berpikir...so masa tu otak letak kat kepala lutut...
 

sipout

Active Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
1,523
Reaction score
12
Points
25
mental bini kena sorok...maybe bil air tertunggak so kaunter disorok maka boleh mendatang marah....bila air penuh kepala macam mana nak berpikir...so masa tu otak letak kat kepala lutut...

patutnye bayo je kat kaunter tak bergerak....kaunter bergerak ni mudah ilang kena sorok...:D:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register