To Sell Bedak **Herba Resdung Untuk orang masalah jerawat**

CG Sponsors




faizes

Fun Poster
Joined
May 18, 2012
Messages
646
Reaction score
2
Points
15
[IMG=http://img407.imageshack.us/img407/2595/dsc01123q.jpg][/IMG]


Salam.. saya nk promote sikit bedak resdung nie.. sebab saya sendiri pun baru je 3 minggu pakai.. So Far Alhamdulillah minyak kat muka nie pun boleh diatasi.. lepas tu bintik2 putih kat hidung ni smakin berkurang.. saya syorkan sesapa yang ade nasi-nasi kat hidung yang kronik bila dipicit dengan kuku 2 lepas tu ada bau yang x harum 2. elok lah pakai bedak nie.. insyaallah bau 2 kurang dah... nasi2 kat hidung 2 pun x byk mcm dulu lagi..

tengok kegunaan kat bedak nie banyak contohnyer :
1. Gatal kulit Kepala
2. Kelemumur
3. Rambut Gugur
4. Gatal Kulit Muka
5. Jerawat
6. Jeragat
7. Hidung Berair

Cara penggunaan dia senang je.. Picit then sapu je kat muka mcm Bedak sejuk.. Seari Leh pakai 2,3x.. Ikot Kerajinan.. Amat selesa macam pakai Masker.. Muke rasa tegang jer...

Saya bukan Jual bedak nie.. saya nak promote jer.. tapi kalau ada yang berkenan boleh la pm. Insyaallah saya carikan itu pun kalau lebih 10 orang.. :)cgrock
 
Last edited:
Top
Log in Register