Beberapa Taman Tema Hiburan Yang Telah Terbiar termasuk Malaysia

CG Sponsors




Sponsored Post

lats840

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,121
Reaction score
247
Points
43
2 gambar last tu mcm kat sunway lagoon je...
 

reggae

Active Member
Joined
Feb 12, 2007
Messages
2,033
Reaction score
16
Points
25
mainan mahal sangat skrg ni
sekali main dah 4-6ringgit
masak weh
ha'ah mmg betul pon, dulu zmn aku kecik2 1 ringgit dpt 3 gelang, fuh best!
tp ape nak buat, mmg matawang makin jatuh nilai, inflasi
kalo 4-5 inggit sekali main, balik mkn kt kedai siam, dpt gak n.gorng ikan masin 5.50 kat sini :D
 

ijo

Active Member
Joined
Nov 8, 2013
Messages
1,068
Reaction score
21
Points
25
gamba yg last sunway lagoon
 

buncai

Fun Poster
Joined
May 21, 2011
Messages
569
Reaction score
31
Points
30
gambar lelaki dukung budak tu rasanya masih ada,tiara kt port dickson..
 

wkl6438

Active+ Member
Joined
Dec 28, 2007
Messages
2,879
Reaction score
2
Points
25
taman tema yg dkt perak ape ke nama nya dah lama xpegi rasanya dah tutup...last pegi masa sekolah rendah hehe
 

im755

Super Active Member
Joined
Apr 27, 2006
Messages
5,092
Reaction score
98
Points
70
thank you for the info..

yg kat mesia tu terbaik...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register