Bayi lelaki ditemui masih hidup dalam tandas

CG Sponsors




marley

Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
1,667
Reaction score
8
Points
25
Bayi lelaki ditemui masih hidup dalam tandas

JITRA 14 Dis. - Seorang bayi lelaki seberat kira-kira tiga kilogram ditemui dalam keadaan lemah dan badannya kebiruan dalam mangkuk tandas di sebuah pasar di Kampung Tradisi, Sintok dekat sini pagi ini.

Bayi berkenaan ditemui oleh seorang suri rumah, Rofidah Md. Noor, 45, kira-kira pukul 10 pagi ini selepas dimaklumkan seorang anak jirannya yang terdengar tangisan bayi dari dalam tandas tersebut.

Ketika ditemui, bayi itu dikatakan berlumuran darah dan masih bertali pusat serta sedang menghisap ibu jari tangan kanannya sebelum dibawa ke Pusat Perubatan Changlun di sini untuk rawatan lanjut.

Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Supritendan Sawaludin Hamenuddin berkata, bayi tersebut dipercayai baru dilahirkan kurang daripada 24 jam sebelum ditinggalkan di situ.

"Bayi ini tiada kesan kecederaan di tubuhnya dan dipercayai berketurunan Melayu. Dia dipercayai ditinggalkan semalaman dalam keadaan lapar dan kesejukan di situ," katanya di sini hari ini.

Dalam pada itu, Rofidah berkata, dia terkejut apabila menemui bayi berkenaan ketika memeriksa tandas terbabit selepas seorang anak jirannya yang bermain di kawasan pasar memberitahu mendengar suara bayi menangis.

Menurutnya, bayi lelaki itu kemudian dibawa mendapatkan rawatan di klinik berdekatan kerana kelihatan lemah dan kebiruan.

~X(~X(~X(~X(
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Bayi lelaki ditemui masih hidup dalam tandas

JITRA 14 Dis. - Seorang bayi lelaki seberat kira-kira tiga kilogram ditemui dalam keadaan lemah dan badannya kebiruan dalam mangkuk tandas di sebuah pasar di Kampung Tradisi, Sintok dekat sini pagi ini.

Bayi berkenaan ditemui oleh seorang suri rumah, Rofidah Md. Noor, 45, kira-kira pukul 10 pagi ini selepas dimaklumkan seorang anak jirannya yang terdengar tangisan bayi dari dalam tandas tersebut.

Ketika ditemui, bayi itu dikatakan berlumuran darah dan masih bertali pusat serta sedang menghisap ibu jari tangan kanannya sebelum dibawa ke Pusat Perubatan Changlun di sini untuk rawatan lanjut.

Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Supritendan Sawaludin Hamenuddin berkata, bayi tersebut dipercayai baru dilahirkan kurang daripada 24 jam sebelum ditinggalkan di situ.

"Bayi ini tiada kesan kecederaan di tubuhnya dan dipercayai berketurunan Melayu. Dia dipercayai ditinggalkan semalaman dalam keadaan lapar dan kesejukan di situ," katanya di sini hari ini.

Dalam pada itu, Rofidah berkata, dia terkejut apabila menemui bayi berkenaan ketika memeriksa tandas terbabit selepas seorang anak jirannya yang bermain di kawasan pasar memberitahu mendengar suara bayi menangis.

Menurutnya, bayi lelaki itu kemudian dibawa mendapatkan rawatan di klinik berdekatan kerana kelihatan lemah dan kebiruan.

~X(~X(~X(~X(
Yang buang bayi tu memang otak jamban....:mad:
 

ApplePutih

Fun Poster
Joined
Nov 13, 2008
Messages
112
Reaction score
2
Points
15
ciannye...
x pk ke susah nak bersalin...
senang2 je buang anak...
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
mmm...bersalin cam berak jer...tinggal camtu jerk...memang xde otak lgsg...
 

manja

Active Member
Joined
May 19, 2007
Messages
1,359
Reaction score
2
Points
25
Astagfirullahhal a'zim.. Kenapa la.. kejam sgt. Hai! apalah nak jd. Kerosakkan akhlak muda mudi zaman skrg ni terlampau kritikal.
 

gihaz

Active Member
Joined
Mar 19, 2008
Messages
1,468
Reaction score
71
Points
30
binatang pun sayangkan anak...
 

drakefx

Active Member
Joined
Oct 12, 2008
Messages
1,921
Reaction score
12
Points
25
ciannye...
x pk ke susah nak bersalin...
senang2 je buang anak...
yang jenis cm ni slalu mmg senang je bersalin..
ada akal x digunakan sebaiknya...haiwan pn sayang anak dia.
 

PendingDiraja

Active Member
Joined
Jun 6, 2008
Messages
1,656
Reaction score
19
Points
25
Janganlah dibuang dalam jamban..kesian bayi yang x berdosa.
Sebelum baut tindakan macam tu, masih ramai orang yang teringinkan anak. Sapa2 yang x mau anak /bayi pm saya. Saya boleh jaga..tak sanggup tengok bayi dibuang dalam lubang tandas.


Cubalah berfikir sedikit...kalau bapa/ibu bayi itu sendiri disumbat dalam lubang tandas baru puas hati aku...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register