BTC USD 38,806.5 Gold USD 1,819.03
Time now: Jun 1, 12:00 AM

"Bawa Anak Kecil Bercuti Beri Tekanan" - Scha Alyahya

isz_shinigami

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2010
Messages
8,869
Reaction score
56
Points
80
tula mengharap kn pembantu je...klu suh jg sndri..mmg kelaut..tu mjur ank sihat..klu kne ank sakit cm ank aku,mau gile si scha ni..wkakakkakaka
 
Sponsored Post

akundaktau

Legendary Member
Joined
Mar 6, 2013
Messages
10,943
Reaction score
233
Points
138
bila anak pulang ke syurga..baru tau erti penyesalan
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
8,022
Reaction score
378
Points
91
loh ape punye pmikiran la.anak kot.dh ada ank buat cara ada ank.jgn dok rse couple2 sgt.bole plak pkir nk tingal je anak psl nk bcuti.ssh kalu idup mewah sgt ni.smpai ati plak tu nk tingalkan sronok2.awal jgk bagus x smpai ati tingalkn je
 

sapit87

Super Active Member
Joined
Oct 4, 2012
Messages
8,022
Reaction score
378
Points
91
mmg pompuan mcm ni xleh wat bini la
 

makcikcomei

Active Member
Joined
Dec 3, 2010
Messages
2,081
Reaction score
419
Points
51
Inilah jadinya bila dah beranak pinak tapi rutin hidup tak nak ubah
 

AdamFayyadh

Active Member
Joined
Apr 1, 2013
Messages
2,266
Reaction score
4
Points
25
mmg kalau ada anak camtu lah, klu dah anggap anak tu menyusahkan baik jgn beranak

bengong tul
 

zulkhairiroslan

Fun Poster
Joined
Nov 2, 2013
Messages
583
Reaction score
3
Points
15
tak paham mindset artis artis ni..

Anak tu bayi lagi, sampai pulak hati nak tinggal anak sambil kita dok bercuti sakan...Anak pun jadi beban ka..

Ka scha ni ada post natal trauma? hmmmm
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register