To Sell Batu Delima Bintang ASLI - UPDATED 25/01/2009

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

kimie007

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
5,383
Reaction score
5
Points
65
>>>> Closed <<<<

Saya ada Batu Delima Bintang, semuanya 100% ASLI. Warna Merah, Biru & Pink. Bintang akan terpancar dari dalam batu itu bila terdedah kepada Cahaya Matahari/Lampu. Saya nak clearkan stok batu2 ni semua. Harganya sebiji RM100 sahaja & harga boleh lagi dirunding.
Jika berminat, boleh hubungi saya secepat mungkin ok.
 
Last edited:
Sponsored Post

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
klu ada kasi tunjuk le
 

adar

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Dec 20, 2005
Messages
9,027
Reaction score
215
Points
73
gambar2. kami nak gambar.
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
waaa.....leh pakai cincin kuar bintang ni...harga okay tuh...

pic pls.....:D
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
camana nak kenal delima asli ngan bukan ek?
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
cantiknye pink tue...
mcm nak cari org soh sponsor je..
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
ada "isi" ker?
if ada, tanak ler..
aku dah letih dah..
umah aku pun dah ada "isi"
belum lagi yang sibuk nak ngantar lagi..

if takde, put nak kaler pink bleh??
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register