BTC USD 43,058.9 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Batman saman Batman

Lynn_81

Active+ Member
Joined
Oct 31, 2008
Messages
3,599
Reaction score
18
Points
25
Batman saman Batman

ANKARA: Datuk Bandar Batman di Turki menyaman pengarah filem terbaru Batman: The Dark Knight iaitu Christopher Nolan dan syarikat Warner Bros bagi mendapatkan royalti filem berkenaan.

Datuk Bandar dari parti pro-Kurdis, Masyarakat Demokratik, Huseyin Kalkan, menuduh penerbit filem Batman menggunakan nama bandar itu tanpa kebenaran, lapor agensi berita Variety.

“Hanya ada satu Batman di dunia; penerbit Amerika menggunakan nama bandar ini tanpa memaklumkan kepada kami,” katanya.

Katanya, kejayaan filem itu memberi kesan psikologi kepada penduduk bandar itu sehingga meningkatnya kes pembunuhan dan kadar bunuh diri di kalangan wanitanya.

Datuk Bandar itu berusaha mengumpul bukti yang didakwanya akan menunjukkan bandar Batman wujud lama sebelum watak hero ciptaan Bob Kane dalam komik keluaran DC Comics diperkenalkan pada 1939.

Jurucakap Warner Bros dalam kenyataannya berkata mereka hanya menyedari dakwaan ini menerusi laporan media dan masih belum menerima sebarang saman.

P/S: Macam nie pun ader ke?
Muahahahaha....:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

AlchemisT

Permanently Banned - , Newbie hacker password stea
Joined
Feb 19, 2008
Messages
11,718
Reaction score
328
Points
131
biar betik....
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Paid Membership
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
pening mahkamah mcm nie
 

Firma

Super Active Member
Joined
Mar 9, 2007
Messages
5,310
Reaction score
242
Points
73
oh.....ada rupanya bandar batman kat dunia ni:eek:
 

mike_07

Fun Poster
Joined
Mar 22, 2006
Messages
241
Reaction score
1
Points
15
ni pun aku baru tau... ada gak bandar batman rupenyer... hehehe...
 

ladyboss

Active Member
Joined
Nov 28, 2006
Messages
2,078
Reaction score
2
Points
25
hahaha bandar tu nama gotham city...aper kena mengena ngan batman. Batman tu manusia kelawar, bagi loyalti kat kelawar ler...kelawar pun tak bising
 

private_eye217

Active+ Member
Joined
Aug 12, 2008
Messages
2,724
Reaction score
47
Points
30
ultraman lawan ultraman sudah,batman saman batman sudah,,
pasni ape plak..
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,259
Reaction score
861
Points
176
waduh..ade lagi ker lagu tuu....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register