BTC USD 19,033.2 Gold USD 1,643.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Batman Adalah Anak Kepada Superman?..

serwan

Active+ Member
Messages
2,828
Joined
Sep 6, 2008
Messages
2,828
Reaction score
20
Points
25
Aku seblum nie ada dgr kabar angin yang mengatakan batman adalah anak kepada superman..
aku tak percaya..
gila la..
takkan la betul..
bagi aku tuh kabar angin jew..
tapi akhir nya aku terpaksa mengakui mmg betul batman anak superman..
korang caya tak?..
klu tak caya cuba tgk gmbar kat bawah..


http://img294.imageshack.us/img294/2864/001gt2.jpg
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Messages
5,521
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,521
Reaction score
19
Points
75
cam penah tgk jerk...kat mana eh..
 

building

Super Active Member
Messages
9,831
Paid Membership
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
001gt2.jpg


bukan dah de eh?
 

pijoe

Legendary Member
gem
Messages
13,676
Paid Membership
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,676
Reaction score
1,471
Points
231
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

kelakar nyaa.....

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

kelakar giler...tapi bukan kelakar pada ceritanya tapi kelakar pada tuan tanah... sebab topik ni dah bukak 4 tahun lepas...... kejap lagi ada laa orang angkat sepandok......

:(scam:(scam:(scam:(scam:(scam
 

utbahz

Active Member
Messages
1,969
Joined
Jul 1, 2008
Messages
1,969
Reaction score
7
Points
35
Kira boleh la tu....layan ajela..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register