Batman Adalah Anak Kepada Superman?..

CG Sponsors




serwan

Active+ Member
Joined
Sep 6, 2008
Messages
2,828
Reaction score
20
Points
25
Aku seblum nie ada dgr kabar angin yang mengatakan batman adalah anak kepada superman..
aku tak percaya..
gila la..
takkan la betul..
bagi aku tuh kabar angin jew..
tapi akhir nya aku terpaksa mengakui mmg betul batman anak superman..
korang caya tak?..
klu tak caya cuba tgk gmbar kat bawah..


http://img294.imageshack.us/img294/2864/001gt2.jpg
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
cam penah tgk jerk...kat mana eh..
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70


bukan dah de eh?
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,358
Reaction score
1,281
Points
231
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

kelakar nyaa.....

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

kelakar giler...tapi bukan kelakar pada ceritanya tapi kelakar pada tuan tanah... sebab topik ni dah bukak 4 tahun lepas...... kejap lagi ada laa orang angkat sepandok......

:(scam:(scam:(scam:(scam:(scam
 

utbahz

Active Member
Joined
Jul 1, 2008
Messages
1,969
Reaction score
7
Points
35
Kira boleh la tu....layan ajela..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register