Wanted Basikal EX5

CG Sponsors




idiaz_131

Fun Poster
Joined
Sep 28, 2009
Messages
853
Reaction score
1
Points
15
As Salam untuk semua CGrians..
Aku nak tanya ada sape2 yang tau tak kat mana aku boleh dapatkan
basikal ni. Dah lama aku cari...dulu masa 7 tahun lepas aku ada nampak anak jiran aku main basikal ni.
Kalau ada rakan2 yang tau kat mana ada jual basikal macam ni tolong bagi info kat aku.

 
Sponsored Post

a2emay

Active+ Member
Joined
May 14, 2010
Messages
4,952
Reaction score
22
Points
25
parking dulu... aku pun mencari gak nih utk anak aku
 

Modz

Active Member
Joined
Nov 1, 2012
Messages
1,125
Reaction score
31
Points
30
nie basikal untuk anak mat rempit.. :eek:
 

mamza

Active Member
Joined
May 24, 2008
Messages
2,032
Reaction score
1
Points
30
macam ni pun ada? negara mana yg buat ni?
 

rustam

Legendary Member
Joined
Dec 25, 2010
Messages
10,794
Reaction score
55
Points
125
Lama dah tak nampak basikal ni
 

nikkeanu

Active+ Member
Joined
May 17, 2008
Messages
4,070
Reaction score
74
Points
60
lawa siot...
aku pon nak...
sape2 tau mane bleh dapat?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register