BTC USD 39,019.4 Gold USD 1,814.09
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bas sekolah yang komfom tak naik tambang

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
bassekolahkw8.jpg



kepada ibu bapa di luar sana,anda sentiasa ada pilihan utk memilih alternatif yg menjimatkan utk anak-anak anda yg masih bersekolah..
 
Sponsored Post

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
rugi petronas cam ni
 

snowhazel_orange

Legendary Member
Joined
May 13, 2008
Messages
10,685
Reaction score
4
Points
115
bassekolahkw8.jpg



kepada ibu bapa di luar sana,anda sentiasa ada pilihan utk memilih alternatif yg menjimatkan utk anak-anak anda yg masih bersekolah..

ahahhahha..

HAZEL DAPAT EMEL NIH..

GEYLOW AR..

TAK TERCABUT KE TAYAR BESKAL DIE?
 

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
alahaiiiiiiii..........

kesiannye, dah mcm banduan jek aku tgk bdk2 ni.......

banduan rebina.. :)) :eek: :)) :eek:
 

marlen

Legendary Member
Joined
May 27, 2008
Messages
16,925
Reaction score
31
Points
125
bassekolahkw8.jpg



kepada ibu bapa di luar sana,anda sentiasa ada pilihan utk memilih alternatif yg menjimatkan utk anak-anak anda yg masih bersekolah..

kesian nya...xmcm gaya nak gi sekolah..klau kat sini mcm org bawak ayam nak gi jual je.
 

kamal_kampong

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2007
Messages
16,861
Reaction score
939
Points
171
ayak..

duduk dalam tuh lagi padat mcm sardin..

silap2 tak sempat sampai sekolah, pengsan dulu..kurang oksigen..:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register