Baru rakyat tahu UMNO, Pas tidak ada tokoh jadi Perdana Menteri – Ibrahim Ali

CG Sponsors




Faizudin

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
7,576
Reaction score
1,226
Points
151
Haji hadi naik haji 100 kali pun umno tak akan kasih jawatan PM
Mungkin boleh sebagai PM khas haji sahaja atau pun PM bawah
Takpela kasi LGE naik haji 100 kali, baru boleh jadi PM :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
2,945
Reaction score
1,004
Points
101
Haji hadi naik haji 100 kali pun umno tak akan kasih jawatan PM
Mungkin boleh sebagai PM khas haji sahaja atau pun PM bawah
Ada Pas mintak nak jd pm ke? Yang gila isim nak jd pm ni atok dengan bang non je
 

WnB

Super Active Member
Joined
Dec 30, 2007
Messages
8,201
Reaction score
97
Points
80
Buat macam dap masuk kg sedekah kurma masa pru14 dulu, lge pun ceramah guna hadis ....... Hadi tak payah masuk dap, lge pun boleh jadi ulama, tak payah hadi dlm dap
patutlaa LGE banyak pengikut melayu.... pandai hadis... kihkihkih..
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,800
Reaction score
230
Points
73
Nak jadi timbalan menteri pun PAS tak layak
PAS boleh jadi kerani sahaja ok
aku duk tilik abe lid plg layak jd next pm tp dia taknak join MN pula.
kalau dia stay dalam kuali (pan),mmg kesudah la dibanyagi pak syeikh habib sabu
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 17, 2007
Messages
5,694
Reaction score
1,124
Points
151
Sebelum wakil pas jd PM
Harap dpt selesaikan masalah air dulu laa

kita nak cari PM yg berkebolehan :ROFLMAO:

 

lelew

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2020
Messages
140
Reaction score
13
Points
15
Pas tak nak jadi PM tipu lah
Kalau pas tak nak jadi Pm baik hadi kerja kedai dobi sahaja
Tak perlu jadi pm sampai bila bila
 

stonz

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Sep 18, 2008
Messages
4,403
Reaction score
141
Points
43
setuju tapi hairan macam mana dia boleh kalah dgn Zahid yg controversial tu masa pemilihan presiden UMNO :unsure:
KJ yang bertanding dengan Zahid..tok mat menang je.... salah paham ni
 

Faizudin

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
7,576
Reaction score
1,226
Points
151
Pas tak nak jadi PM tipu lah
Kalau pas tak nak jadi Pm baik hadi kerja kedai dobi sahaja
Tak perlu jadi pm sampai bila bila
Ko nak PAS jadi PM, ko jadilah Ahli PAS bang.
Jadi ahli DAP, sibuk pulak mau PAS jadi PM.
Ini macam rakyat Malaysia mau Trump jadi presiden Amerika :ROFLMAO:
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
2,945
Reaction score
1,004
Points
101
Ko nak PAS jadi PM, ko jadilah Ahli PAS bang.
Jadi ahli DAP, sibuk pulak mau PAS jadi PM.
Ini macam rakyat Malaysia mau Trump jadi presiden Amerika :ROFLMAO:
Perangai macam Luke, suka salahkan Pas
 
Sponsored Post
Top
Log in Register