Baru 22 Tahun Dah Pakai Kereta Mewah Idaman, Chubb-E Luah Rasa Syukur Atas Rezeki

CG Sponsors




nanad

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2011
Messages
608
Reaction score
25
Points
20
New-Project-87-4.jpg


Penyanyi dan komposer, Chubb-E meluahkan rasa kesyukuran dan gembira kerana telah berjaya membeli sebuah kereta sebagai kenderaan pertamanya.

Chubb-E atau nama sebenarnya, Muhammad Sharul Ashlyn, kereta berjenama BMW berwarna putih yang baru dibelinya merupakan kereta impiannya sejak kecil lagi.


Perkara tersebut ternyata telah menarik perhatian peminat yang tampil mengucapkan tahniah malah ada rakan artis seperti Yuna dan Alicia Amin turut meningglkan komen di foto tersebut.

Sekadar info, Chubb-E muncul naib juara pertandingan Dansa Dan Sing bersama kumpulannya, Zeppo Younsterz Crew. Kini, dia semakin aktif menyanyi dan turut mengembangkan bakat dalam bidang lakonan.
 

Attachments

Sponsored Post

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,135
Reaction score
2,602
Points
206
mula-mula kerja ni pakai axia cukup ler.
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,260
Reaction score
167
Points
83
Bmw lama.. Dah murah sikit.. Ok la tu dah minat... Jangan pening dgn maintenance je nanti
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
4,067
Reaction score
1,264
Points
111
Gamba tu Bmw e46 nih. Model lama.
Belas belas riban bile dapat.
Harga axia lagi mahal.

Tapi tahniah la umur muda berani pakai kete mcm tu. Takut lagi banyak tersadai dari berjalan
Membeli kereta dan MEMBELA kereta ada lah dua beban yang berbeza beratnya.
 

Mata_Pena

Super Active Member
Joined
Oct 22, 2008
Messages
5,082
Reaction score
1,723
Points
141
Huhu btul2. Ramai org mampu beli tapi bila nak bela baru tau langit rendah. Maintainance, insuran, minyak
Xpe.. lain org lain strategi.
Beli kete murah.. baru sedap bikin..
Masuk m3 csl bodykit mantap bosku.

Kete murah beli cash. Xde hutang.
Bosan pakai buang je
 

belam

Super Active Member
Joined
Jul 29, 2013
Messages
5,922
Reaction score
261
Points
81
e46 ni bawah 20k blh dpt
mentenen aku tatau cmna tak pernah pakai biyem.
cer sesapa yg ada pgalaman share.
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,287
Reaction score
21,164
Points
1,671
dulu masa muda idaman jgk ni

tp makin tahun makin byk masuk model baru dah xmengidam dah
 
Sponsored Post
Top
Log in Register