barangan buatan malaysia

CG Sponsors




putrialya

Active+ Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
3,286
Reaction score
22
Points
25
assalamualaikum...

sy ada masalah sikit... sekarang ni nak cari pampers yg buatan tempatan...sy tgk kat pampers seblm ni semua dari syarikat luar terutama usa...

sy gunakan pureen utk anak sy...blh sesape bgtau jika ada keluaran tempatan atau yg bkn dari negara2 musuh islam...sbb nak boikot brgn depa...tq...
:)cgrock
 
Sponsored Post

sidang muda

Super Active Member
Joined
Jun 30, 2008
Messages
6,880
Reaction score
31
Points
70
assalamualaikum...

sy ada masalah sikit... sekarang ni nak cari pampers yg buatan tempatan...sy tgk kat pampers seblm ni semua dari syarikat luar terutama usa...

sy gunakan pureen utk anak sy...blh sesape bgtau jika ada keluaran tempatan atau yg bkn dari negara2 musuh islam...sbb nak boikot brgn depa...tq...
:)cgrock


aku tak kawin lagi so tak tau
:)):)):)):)):))
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
guna lampin je cam kita kecik2 dulu..

baby berak je,basuh lampin,jemur...


jimat pn jimat...
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
waahhh...ni mesti nk boikot brgn us nih...hihi..bgus2....jom boikot!
 

kapak

Legendary Member
Joined
May 30, 2008
Messages
19,557
Reaction score
251
Points
131
assalamualaikum...

sy ada masalah sikit... sekarang ni nak cari pampers yg buatan tempatan...sy tgk kat pampers seblm ni semua dari syarikat luar terutama usa...

sy gunakan pureen utk anak sy...blh sesape bgtau jika ada keluaran tempatan atau yg bkn dari negara2 musuh islam...sbb nak boikot brgn depa...tq...
:)cgrock
dh namapun pampers memang la buatan US..
pampers tu jenama lampin.. sampai bila cari pampers buatan Malaysia pun xkan jumpa:eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register