Barang Rare atau Kesayangan yang Engkorang Simpan

CG Sponsors




SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,522
Reaction score
426
Points
91
kita mesti ada barang kesayangan/rare yang kita simpan kan.
Kenangan.Nostalgia.Value
jom kongsi barang kesayangan/rare yang dalam simpanan

aku punya
komik aku dia dan volkwagen vol 2
kad raya
duit RM1,RM2,RM5 lama
nokia 3320
surat cinta.darjah 6 tahun 2000.hehe ni plg rare

boleh kongsi jugak barang rare yg engkorang tgh cari
 
Sponsored Post

G-Bot

Fun Poster
Joined
Oct 10, 2011
Messages
383
Reaction score
5
Points
15
ape lagi tt...kasi kongsi gambar la..baru syiok layan :D:D:)cgrock:)cgrock
 

kopirait

CG Top Poster Club
Joined
Apr 18, 2010
Messages
34,387
Reaction score
1,927
Points
206
gambar awek lama.
saja simpan.

dah jadi bini orang pun.
 

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,158
Reaction score
613
Points
161
- duit syiling, kertas lama.
- lencana skolah agama jenis besi.
- surat dari bdk pompuan nak amik aku jd abg angkat masa form 4.
- surat beranak seusia dgn aku..(blom tukar & taknak tukar surat beranak baru. bole ker?)
 

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
Aku masih simpan tali pusat aku masa lahir...
 

-RIZUAN-

CG Top Poster Club
Joined
Mar 5, 2008
Messages
20,958
Reaction score
639
Points
161
setakat cerita x bergambar apa brg
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
40,932
Reaction score
1,057
Points
201
aku pun simpan komik alam pewira..raja rimba...huhuhu... dah kene makan dek anai2 dah...huwaarrghhh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register