Wanted Barang-barang terpakai dikehendaki!

CG Sponsors




blessme81

Fun Poster
Joined
Dec 17, 2007
Messages
345
Reaction score
0
Points
20
Salam,kepada sesiapa member yang berada disekitar Muar,Tangkak,Jasin dan berdekatan dengan Tangkak,aku mencari barabg2 terpakai untuk dibeli.Barang2 yang korang dah tak nak lagi,daripada menyemak baik tolak kat aku.Aku nak beli.
Contoh:
Zippo
Walkman
Buku Komik
Novel/Majalah
Cd Original
Dvd Original
Accecories Keta
dan Apa-apa yang korang rasa tak nak lagi.
Barang rosak tak leh ar..

kol aku..014-323 5943
 
Sponsored Post

anuarinvestor

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Salam,kepada sesiapa member yang berada disekitar Muar,Tangkak,Jasin dan berdekatan dengan Tangkak,aku mencari barabg2 terpakai untuk dibeli.Barang2 yang korang dah tak nak lagi,daripada menyemak baik tolak kat aku.Aku nak beli.
Contoh:
Zippo
Walkman
Buku Komik
Novel/Majalah
Cd Original
Dvd Original
Accecories Keta
dan Apa-apa yang korang rasa tak nak lagi.
Barang rosak tak leh ar..

kol aku..014-323 5943
Kira macam mana pula tu:)
 

blessme81

Fun Poster
Joined
Dec 17, 2007
Messages
345
Reaction score
0
Points
20
Barang-barang terpakai..

Barang-barang tu aku nak jual balik,kecuali buku dan cd yang mana aku akan baca dulu baru jual balik.Buyer insya Allah ader..
Macammana kira..aku kena tengok dulu n nilai pasaran dan susut nilai harga barang serta harga semasa.Kalu korang duk dekat2 Tangkak, pastikan korang kumpulkan dulu barang2 tu pastu kol aku bleh mai tengok.

Yang ni aku baru update:
Contoh Barang:
Dvd/Vcd
Mp3
Jam Ori
Bangle
Accecories Keta/Motor
Anak Patung
Komik
Novel
Buku Rujukkan
Cd Games
GAmbar berframe
Hiasan Rumah
LAmpu Bilik
Set Pinggan Sudu
Tool Set/Loose
Game Player (katrij)
Alat Muzik/Gitar etc
Beg
Alat Sukan
 

dek_ang

Active+ Member
Joined
Jul 26, 2008
Messages
4,723
Reaction score
1
Points
25
aku nak jual barang tapi jauh sangat la plak...
 

xzoss

Active Member
Joined
Aug 28, 2008
Messages
1,218
Reaction score
35
Points
30
DVD Cetak rompak tan nak ke bro? Melambak kat umah aku ni aaa..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register