BTC USD 49,673.2 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Barack Hussein Obama = Osama

saiful89

Fun Poster
Joined
Oct 26, 2007
Messages
273
Reaction score
0
Points
10
http://www.youtube.com/watch?v=HCfHhUxSD3Y&feature=related

aku terjumpa nih kat youtube...

terkejut gak...muka hampir sama...!!

Obama buang b ganti ngan s jadi Osama...:eek::eek::eek:

tapi x taw la kebenaranyya cam ner...~

maaf kalo tersalah bagi info...nih pandangan aku jer..

obama_osama.jpg
 
Sponsored Post

abgG

Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
1,811
Reaction score
104
Points
33
nanti kita sama2 tengok camana...
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
kebetulan aje....
dh obama tu pon kacukan....
 

muorian

Active+ Member
Joined
Apr 27, 2007
Messages
3,794
Reaction score
55
Points
40
dah ada agen Yahudi yg nk jatuhkn obama ke??
 

emasstech

Active+ Member
Joined
Sep 19, 2007
Messages
3,795
Reaction score
71
Points
30
Obama ni pernah belajar di Indonesia ..ermm
 

dollarstore

Fun Poster
Joined
Sep 22, 2007
Messages
804
Reaction score
0
Points
10
ntah ler..muka obama nampak cam baik skit dr bush..
harap2 betul ler..
 

apipmeka

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2008
Messages
264
Reaction score
2
Points
15
abah obama ni islam dari kenya.. abah tiri die pon islam dari indonesia
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
ni kerja2 anti kulit hitam kat US..
dgr2 nye, dulu dah ada ugut nak bunuh si Obama ni..
yg best plak siap kata Obama ni Islam sbb tak nak kulit hitam jd Presiden..
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,111
Reaction score
690
Points
166
tak sama la, mana ada sam, haiyakkkk

ni kira nama je hampir sama, muka tak sama langsung
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register