BTC USD 58,212.9 Gold USD 1,783.34
Time now: Jun 1, 12:00 AM

banyak sangat iklan dlm forum

skonet

Junior Member
Messages
87
Joined
Dec 17, 2008
Messages
87
Reaction score
0
Points
6
nak tanya knp banyak sgt iklan2 dlm forum ni sampai banyak ruang dia orang ni ambik terutama IKLAN FOREX dan iklan cari2 duit lain. nampak mcm forum ni ... emmm

ke forum ni ditaja oleh Forex? kalau gitu takpelah:)cgrock
 
Sponsored Post

nuex

Active+ Member
Messages
4,039
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
nak tanya knp banyak sgt iklan2 dlm forum ni sampai banyak ruang dia orang ni ambik terutama IKLAN FOREX dan iklan cari2 duit lain. nampak mcm forum ni ... emmm

ke forum ni ditaja oleh Forex? kalau gitu takpelah:)cgrock

xphm spatah haram...:)):))
ape ko kalut2 nih:eek::eek::eek:
 

ezis2u

Super Active Member
Messages
9,747
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
ni cara admin nak buat duit, klu idak camana mereka nak maintain website nih...
 

Gila Komik

Banned
Messages
24,363
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
ini la gne nye forum...yg chit chat ni cuma sampingan je...
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
chit chat ni sambil menunggu je....:D:D:D
 

nuex

Active+ Member
Messages
4,039
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
ini la gne nye forum...yg chit chat ni cuma sampingan je...

bg aku chitchat ngan soccer la sbnarnye forum..:))
porex2 tuh sampingan jek....:)paid:)paid
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
nak tanya knp banyak sgt iklan2 dlm forum ni sampai banyak ruang dia orang ni ambik terutama IKLAN FOREX dan iklan cari2 duit lain. nampak mcm forum ni ... emmm

ke forum ni ditaja oleh Forex? kalau gitu takpelah:)cgrock

dah itu matlamat asal CG
 

underscore

Legendary Member
Messages
12,004
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,004
Reaction score
4,430
Points
206
nak tanya knp banyak sgt iklan2 dlm forum ni sampai banyak ruang dia orang ni ambik terutama IKLAN FOREX dan iklan cari2 duit lain. nampak mcm forum ni ... emmm

ke forum ni ditaja oleh Forex? kalau gitu takpelah:)cgrock

tak nak iklan jadilah ahli cg berbayar :D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register