To Sell BANTAL PANAS @ TUNGKU MODEN.. Murah dan Mudah.

CG Sponsors




alfie82

Active+ Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
4,187
Reaction score
0
Points
20
BANTAL PANAS @ TUNGKU MODEN..

Produk ini merupakan inovasi terbaru tungku yang satu ketika dahulu bersifat tradisional kini di perbaharui untuk kemudahan anda, ia sangat baik untuk kesihatan anda sekeluarga.

Diperbuat daripada bahan anti-kuman yang mengandungi cecair, tungku moden ini bersih dan mempunyai unsur perubatan yang tersendiri.

Fungsi :
1. Mengelakkan artritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah

Ciri-ciri:
Cecair merupakan air garam bukit dan gel, mudah di bawa ke mana-mana.

Berat = 1.7kg++ setiap satu

Siapa yang sesuai memakainya?

* orang dewasa 12 tahun dan ke atas.
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut.
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin.

Jaminan : 1 bulan (Lampu indicator tak menyala atau bantal tidak panas selepas di "charge")

Harga Bantal Panas
Bantal Biasa : RM 45.00
Bantal Magnet : RM 55.00
*Penghantaran percuma sekitar semenanjung Malaysia
(utk khidmat pos laju sila sms/email sy utk bayaran sebenar)

Untuk tempahan dan pertanyaan sila telefon/sms/email saya :
Alfie Mohd Amin
012-2917560
[email protected]









 
Last edited:
Sponsored Post

yinbyungheon

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
36,821
Reaction score
856
Points
161
sekarang dah la musim panas...jual bantal panas la pulak..mcm x kene masa je...
 

alfie82

Active+ Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
4,187
Reaction score
0
Points
20
hee... ni utk kesihatan dan perubatan bro.. cam wanita lepas bersalin, x perlu la lg nak guna batu, nak panaskan berulang kali. banyak kerja. buna bantal ni senang. charge dlm 8 min, blh than spai 2 jam lbh. bini aku dulu lpas bersalin pun guna bantal ni. senang dan berkesan..
 

alfie82

Active+ Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
4,187
Reaction score
0
Points
20
lagi satu kegunaan dia yang saya suka. bila time drive kereta, terutama perjalanan jauh, letak dekat belakang pinggang. kira selit antara pinggang kita dgn kerusi kereta lah. mmg tak lenguh walau drive 4-5 jam. cam aku selalu balik sg petani. mmg aku amalkan letak kt pinggang masa drive.
 

alfie82

Active+ Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
4,187
Reaction score
0
Points
20
BANTAL PANAS @ TUNKU MODEN..

Produk ini merupakan inovasi terbaru tungku yang satu ketika dahulu bersifat tradisional kini di perbaharui untuk kemudahan anda, ia sangat baik untuk kesihatan anda sekeluarga.

Diperbuat daripada bahan anti-kuman yang mengandungi cecair, tungku moden ini bersih dan mempunyai unsur perubatan yang tersendiri.

Fungsi :
1. Mengelakkan artritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah

Ciri-ciri:
Cecair merupakan air garam bukit dan gel, mudah di bawa ke mana-mana.

Berat = 1.7kg++ setiap satu

Siapa yang sesuai memakainya?

* orang dewasa 12 tahun dan ke atas.
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut.
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin.

Jaminan : 1 bulan (Lampu indicator tak menyala atau bantal tidak panas selepas di "charge")

Harga : RM 45.00
*Penghantaran percuma sekitar semenanjung Malaysia
(utk khidmat pos laju sila sms/email sy utk bayaran sebenar)

Untuk tempahan dan pertanyaan sila telefon/sms/email saya :
Alfie Mohd Amin
019-6768782
[email protected]









 
Last edited:

alfie82

Active+ Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
4,187
Reaction score
0
Points
20
BANTAL PANAS @ TUNKU MODEN..

Produk ini merupakan inovasi terbaru tungku yang satu ketika dahulu bersifat tradisional kini di perbaharui untuk kemudahan anda, ia sangat baik untuk kesihatan anda sekeluarga.

Diperbuat daripada bahan anti-kuman yang mengandungi cecair, tungku moden ini bersih dan mempunyai unsur perubatan yang tersendiri.

Fungsi :
1. Mengelakkan artritis.
2. Baik untuk pesakit strok.
3. Mengurangkan sakit servikal vertebra.
4. Mengurangkan sakit kepala, sakit gigi
5. Melegakan sakit leher, bahu dan belakang badan.
6. Melegakan masalah sengugut (period pain)
7. Membantu mengurangkan berat badan.
8. Mengurangkan masalah lenguh-lenguh lutut dan sakit pinggang
9. Mengurangkan masalah perut kembung.
10. Melegakan bahagian tulang patah

Ciri-ciri:
Cecair merupakan air garam bukit dan gel, mudah di bawa ke mana-mana.

Berat = 1.7kg++ setiap satu

Siapa yang sesuai memakainya?

* orang dewasa 12 tahun dan ke atas.
* wanita yang baru lepas bersalin dan menghadapi senggugut.
* Menghadapi masalah lenguh badan dan angin.

Jaminan : 1 bulan (Lampu indicator tak menyala atau bantal tidak panas selepas di "charge")

Harga : RM 45.00
*Penghantaran percuma sekitar semenanjung Malaysia
(utk khidmat pos laju sila sms/email sy utk bayaran sebenar)

Untuk tempahan dan pertanyaan sila telefon/sms/email saya :
Alfie Mohd Amin
019-6768782
[email protected]









 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register