BTC USD 37,461.8 Gold USD 1,773.53
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Bantal Panas & Bantal Sejuk Borong! RM9/pcs

otaconMY

Active Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
1,668
Reaction score
0
Points
20
Bantal Panas / Tungku Elektrik ini adalah sebagai alternatif kepada tungku batu tradisional, sesuai dengan peredaran zaman yang memerlukan kita bergerak pantas. Hanya 'Charge' menggunakan kuasa elektrik selama 7-8 minit untuk kepanasan selama 2-3 jam. Terdapat dalam pelbagai warna dan saiz yang menarik, serta bentuknya yang kecil memudahkan ia dibawa kemana2.

Bantal ini amat bagus untuk tujuan mengelak Artritis, Sakit Servikal Vertebra, Sakit Kepala, Sakit Gigi, Sakit Leher, Bahu, Belakang, Tergeliat, Sakit Tulang/Otot Reumatisme, Sakit Haid, Sakit Perut dan lain2 lagi. Sememangnya bantal ini adalah satu2nya bantal kesihatan generasi terkini.

bantal+panas+-+newest+design.jpg



HARGA :RM12/pcs (Pembelian Minima 10 unit),50 unit (RM10/pcs), 100 unit (9/pcs)

Percuma Sarung bernilai Rm1.50 dengan setiap pembelian...
Harga pasaran RM30-RM50!!


Bantal Panas Magnet: RM14/pcs (Pembelian Minima 10 Unit)
_________________________________________________________________________________________________________________________________

Tilam Sejuk + Bantal Sejuk Baby.

Jualan secara runcit dan borong.

Harga Runcit Tilam + Bantal Sejuk Baby = RM45.00

Memberi rasa nyaman kepada Baby untuk tidur yang lebih nyenyak..:)cgrock

tilam.jpg


Penghantaran percuma di Sekitar Kuala Lumpur (Setapak, Sentul, Bangsar)

Edy - 0172081886

Call 0172081886

Penghantaran percuma sekitar KL. Penghantaran ke Lain-lain tempat di Semenanjung Malaysia boleh dirunding.
 
Last edited:
Sponsored Post

tokeikang

Active Member
Joined
Jul 8, 2007
Messages
2,000
Reaction score
182
Points
33
TT kat mana ni, minat gak nak beli,
klu kat teganu, leh hantor ker...
 

otaconMY

Active Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
1,668
Reaction score
0
Points
20
Kat KL...tp boleh ejas penghantaran kat ganung...
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
up sket utk tt :D:D:D..barang baik nih..:D:D
 

otaconMY

Active Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
1,668
Reaction score
0
Points
20
Hahaha...murah jer..kalau ambik 20/30 bijik, penghantaran ke terengganu RM30 jer..
 
Last edited:

tokeikang

Active Member
Joined
Jul 8, 2007
Messages
2,000
Reaction score
182
Points
33
Hahaha...murah jer..kalau ambik 20/30 bijik, penghantaran ke terengganu RM30 jer..

klu RM 200 (10 unit) + RM30 kos penghantaran

gi tu ok dop..

klu rm 230 aku nak beli 10 bijik test, dulu, ha ha
 
Last edited:

wAk2394

Active Member
Joined
Mar 23, 2008
Messages
1,277
Reaction score
1
Points
25
bantal ni nak panas kena cucuk ngan karen dlu ke?mcm iron tu?safety mcna?
 

otaconMY

Active Member
Joined
Sep 8, 2010
Messages
1,668
Reaction score
0
Points
20
Tokeikang : a'a, gitu la..rm230

wak2394: stakat ni, takde masalah lg...tp jgn la duduk atas bantal tu...buat tuam tempat sakit la...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register