BTC USD 28,997.1 Gold USD 1,853.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bank Persatuan dividen lebih dari ASB

Sponsored Post

highway

Active+ Member
Messages
4,417
Joined
Oct 17, 2009
Messages
4,417
Reaction score
293
Points
46
Betul tu...tambah sikit bumiputra dan islam...cuma kena urus tadbir dgn bagus jer...maklumlah bank org melayu...hehehe :D

Jangan jadi mcm bank bumiputra sudah le:">
 

frugaldedi

Fun Poster
Messages
521
Joined
Jun 15, 2012
Messages
521
Reaction score
35
Points
20
InsyaAllah tahun ni dividen dalam 7-7.5%...itu yg diberitahu seingat saya sewaktu saya pergi ke mesyuarat bank persatuan tempoh hari...
 

ahbond

Active+ Member
Messages
4,379
Joined
Dec 20, 2005
Messages
4,379
Reaction score
67
Points
30
InsyaAllah tahun ni dividen dalam 7-7.5%...itu yg diberitahu seingat saya sewaktu saya pergi ke mesyuarat bank persatuan tempoh hari...

Nanti pewakilan kena mohon lebih sikit...hehehe...:">
 

kazur017

Fun Poster
Messages
156
Joined
Apr 7, 2013
Messages
156
Reaction score
0
Points
10
Bank Persatuan ni InsyaAllah ok... Bukan SCAM dll yg sewaktu dgnnya... Nak tau kenapa?! Sbb pegawai bank yg taraf OTAIpun melabur sini... Aku tahupun lps knl-knl dgn bankers... Lepak-lepak minum... Ni bukan nak pelaris ke apa tapi based on pglmn... At least dpt menabung utk emergency... If ASB nanti start motor pergi pjbt POS terus withdraw duit hehe :D sbb sng sgt nk withdraw ye tak huhu...
 

frugaldedi

Fun Poster
Messages
521
Joined
Jun 15, 2012
Messages
521
Reaction score
35
Points
20
Kalau lah ada 100k...200k...300k..400k..500k kat bank persatuan ni bestnya..target ada dalam 500k pun dah ok dah..ahak!!!
 

ahbond

Active+ Member
Messages
4,379
Joined
Dec 20, 2005
Messages
4,379
Reaction score
67
Points
30
Kalau lah ada 100k...200k...300k..400k..500k kat bank persatuan ni bestnya..target ada dalam 500k pun dah ok dah..ahak!!!

kita simpan sikit sikit...lana2 jadi bukit...
bab dividen...dulu bank rakyat struggle gak cam bank persatuan bila memula buat bank...lahnie...dividen bank rakyat mengancam wow....
 

dhiaperfumes

CG Top Poster Club
gem
Messages
41,571
Joined
Nov 12, 2009
Messages
41,571
Reaction score
63
Points
120
bank persatuan ini sebenar ini sebenar bank koperasi banyak cawangan kat malaysia.. dari uatara... dia adalah bank koperasi yang tidak bergabung membentuk bank rakyat.. dulu koperasi kat utara ini bergabung bentuk bank rakyat tetapi dia stay solo x nak bergabung dengan koperasi lain bentuk bank rakyat... so dia mula solo dari bawah.. so far dividen lebih daripada 10 setahun....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register