Bank Persatuan dividen lebih dari ASB

CG Sponsors




alibindin

Fun Poster
Joined
May 8, 2008
Messages
176
Reaction score
28
Points
20
Salam..
4info member2 yg ingin membuat pelaburan minima setahun atau sampai pencen bolehlah labur di bank persatuan sejarah dividen mereka sekitar 10%-12.5% http://www.bankpstn.com.my/Dividen.html
...
minimum RM500-RM50K,boleh ditambah 50K every year....dividen dibayar tahunan,pokok tak boleh dikeluarkan segera,kena notis setahun.
Keterangan lanjut hubungi bank persatuan terdekat.
http://www.bankpstn.com.my/
 
Sponsored Post

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
Salam..
4info member2 yg ingin membuat pelaburan minima setahun atau sampai pencen bolehlah labur di bank persatuan sejarah dividen mereka sekitar 10%-12.5% http://www.bankpstn.com.my/Dividen.html
...
minimum RM500-RM50K,boleh ditambah 50K every year....dividen dibayar tahunan,pokok tak boleh dikeluarkan segera,kena notis setahun.
Keterangan lanjut hubungi bank persatuan terdekat.
http://www.bankpstn.com.my/
wah.... ini dah mengalahkan mana-mana pelaburan..... :)
 

belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
40
Points
30
aku pernah nampak bank ni kat kelantan...dekat pasar wakaf che yeh
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
Laman web ini juga menggunakan perisian Web Page Maker seperti web sia juga.....
 

xref

Fun Poster
Joined
Apr 4, 2008
Messages
488
Reaction score
17
Points
15
X penah dengar pun bank tu
 

tirani

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
2,639
Reaction score
3
Points
25
pasai apa belah KL tak ada..scam ka..
 

donat88

Active Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
1,707
Reaction score
33
Points
30
kAT SHAH ALAM ADA BANK NI..OK BANK NI...ADIK IPAR AKU KAT KELANTAN DAH MASUK...
 

alibindin

Fun Poster
Joined
May 8, 2008
Messages
176
Reaction score
28
Points
20
wah.... ini dah mengalahkan mana-mana pelaburan..... :)
ada lagi yg bagi lagi tinggi,contoh koperasi felda 16%,bank rakyat 15% ke atas dll yg aku tak tahu...
tapi sekurang2nya keuntungan pelaburan saham bank persatuan lebih tinggi dari asb.
http://www.bankpstn.com.my/Hubungi%20Kami.html
Cawangan

Alamat

No Telefon

No Faks
Butterworth

43-45, Jalan Selat, Taman Selat, 12000 Butterworth, Pulau Pinang.

04-3337424

04-3238455
Kepala Batas

30, Jalan Usahawan 2, Kompleks Perniagaan Kepala Batas, 13200 Kepala Batas, Pulau Pinang.

04-5751199

04-5751794
Nibong Tebal

26, Jalan Sungai Bakap Taman Merbah, 14300 Nibong Tebal, Pulau Pinang.

04-5935007

04-5935961
Bayan Baru

118, Jalan Mayang Pasir, Taman Sri Tunas, 11950 Bayan Baru, Pulau Pinang.

04-6439790

04-6446181
Sungai Petani

16, Jalan Legenda 2, Legenda Heights, 08000 Sungai Petani, Kedah.

04-4230853

04-4231361
Taiping

159 - 161 Jalan Barrack, 34000 Taiping, Perak.

05-8077058

05-8077078
Alor Star

59, Wisma Bank Persatuan, Pekan Simpang Kuala, 05400 Alor Star, Kedah.

04-7717650

04-7717653
Ipoh

C-G-1 Wisma Bank Persatuan,
Greentown Square,
Jalan Dato' Seri Ahmad Said,
30450 Ipoh, Perak.

05-2547650

05-2434267
Kangar

346, Jalan Baru Kangar - Alor Star, Taman Mutiara, 01000 Kangar, Perlis.

04-9777650

04-9767655
Shah Alam

2, Jalan Tengku Ampuan Zabedah D9/D Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor.

03-55117650

03-55107650
Kota Bharu

559, Taman Damai Perdana,
Wakaf Che Yeh,
Jalan Kuala Krai,
15050 Kota Bharu, Kelantan.

09-7437650

09-748765

p/s aku promote je.memberitahu yg baik.esuk2 akupun org akan beri info menarik yg lain.pasing2.
 

tokmat™

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Dec 23, 2005
Messages
33,932
Reaction score
274
Points
136
jadual bayaran pinjaman tak ada ke....? :)
 

nazvm33

Fun Poster
Joined
Jan 30, 2009
Messages
146
Reaction score
0
Points
10
dividen dah cantek!

tapi..pokok tak leh tebang, kena bagi notis setahun dulu...huh!

kalau la dia buat mcm ASB, senang keluar masuk...konfirm aku tanam pokok banyak2 nie hehe!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register