BTC USD 37,984.2 Gold USD 1,776.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Banjir: Laporan nafi sumbangan negeri, Sultan Kedah dukacita

papayaomela

Super Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
6,255
Reaction score
28
Points
70
ALOR SETAR, 14 Nov: Sultan Kedah, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah kecewa dengan pihak-pihak yang tidak menghargai sumbangan dan pengorbanan kerajaan negeri membantu mangsa banjir besar baru-baru ini.

"Namun, beta dukacita kerana ada suara sumbang yang tidak menghargai sumbangan dan pengorbanan kerajaan beta serta semua pihak yang terlibat di dalam membantu mangsa banjir," titah baginda.

Baginda bertitah demikian ketika berkenan merasmikan Sidang Dewan Undangan Negeri (Dun) Kedah, Penggal Ketiga, dekat sini, pagi tadi.

Gambar: Pemeriksaan perbarisan PDRM oleh Tuanku Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah ketika perasmian Sidang Dun Kedah.


barispdrmkedah.jpg


Sementara itu, baginda juga merakamkan penghargaan kepada semua pihak yang menyumbang dana, saling membantu dan bekerjasama memberi bantuan tanpa mengira sempadan agama, bangsa dan fahaman politik semasa negeri menghadapi bencana banjir terburuk itu.

"Beta merakamkan penghargaan kepada semua yang terlibat membantu mangsa banjir dan keadaan ini jelas menggambarkan semangat persaudaraan dan perpaduan yang kukuh di kalangan rakyat beta yang berbilang kaum dalam menghadapi bencana, titah baginda lagi.

Ucapan tahniah turut dirakamkan kepada Menteri Besar (Datuk Seri Azizan Abdul Razak) yang berjaya menerajui kerajaan negeri secara adil, beramanah dan proaktif.

"Rakyat di negeri ini telah diberi layanan yang adil, hubungan antara kaum semakin erat melalui pelbagai aktiviti yang telah dijalankan. Beta dapati kerajaan negeri telah memberikan sepenuh daya usaha dan kerjasama dengan semua pihak bagi memajukan negeri ini," titah baginda.

Sumber

-------
Sultan Kedah pun kecewa dgn laporan media kawalan UMNGOK. Menfitnah dan menipu tak habis2. Kuburkan UMNGOK dalam PRU akan datang!
 
Sponsored Post

LELAKI79

Banned
Joined
Dec 27, 2008
Messages
636
Reaction score
2
Points
15
allahai teks sultan pon kerajaan negeri yang buatkan tuanku sultan

cuma baca teks ucapan yang telah disediakan jer ha ha ha perasanlah

azizan rakyat bukan **** lah woooi yang hang ngamuk kenapa azizan?

panas bun tot ker?
 

mygol

Super Active Member
Joined
Apr 10, 2008
Messages
5,761
Reaction score
71
Points
70
RTM..TV3 ada keluar ke berita ni....
 

Fizs Network

Active Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
2,062
Reaction score
11
Points
55
allahai teks sultan pon kerajaan negeri yang buatkan tuanku sultan

cuma baca teks ucapan yang telah disediakan jer ha ha ha perasanlah

azizan rakyat bukan **** lah woooi yang hang ngamuk kenapa azizan?

panas bun tot ker?

org kedah ni...
 

ayied_flex

Active Member
Joined
Sep 27, 2009
Messages
1,042
Reaction score
16
Points
35
allahai teks sultan pon kerajaan negeri yang buatkan tuanku sultan

cuma baca teks ucapan yang telah disediakan jer ha ha ha perasanlah

azizan rakyat bukan **** lah woooi yang hang ngamuk kenapa azizan?

Panas bun tot ker?

mmg la teks sudah di tulis dr awal........tp sultan tu bukan baca buta jer.....kalu teks tu dia nak reject, dr awal sultan da kene reject......bkan mcm media umngok bende yg betul pon bleh jadi x betul...putar belit fakta..berat sebelah!!!!!!!!!!!......
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
kerajaan negeri ke buat teks utk Sultan?
setahu aku bukan....
setahu aku sultan ada S/U istana sendiri....
dan takkan Sultan tak baca dulu teks ucapan sblm bertitah.....
tak abis2 nak provoke....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register