BangLo Khir ,Cukai tertunggak?

CG Sponsors




limahchai

Junior Member
Joined
Nov 2, 2010
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
“Rumahnya tidak disita; beliau cuma diberikan notis untuk menyelesaikan bayaran tertunggak selama enam penggal (dua penggal setahun) cukai taksiran rumahnya semalam. Beliau diberi seminggu untuk berbuat demikian tetapi saya percaya beliau telah menjelaskan bayaran tertunggak itu,” kata pembantu itu ketika dihubungi.


boleh diiukuti seterusnya di sini
 
Sponsored Post

fido_figos

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 20, 2009
Messages
602
Reaction score
2
Points
15
semenjak x jadi mb ada tunggak?h4heehehe
 

limahchai

Junior Member
Joined
Nov 2, 2010
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
biasalah, khir mempunyai ramai musuh..baik didalam UMNO dan Luar UMNO...umum mengetahui bahawa noh omar mempunyai dendam peribadi setelah khir membidas kelembapan UMNO negeri dalam melawan kerajaan Negeri selangor...
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,981
Reaction score
109
Points
128
xkan xda dwet nak byr cukai?
 

arul57

Super Active Member
Joined
Jul 21, 2008
Messages
6,173
Reaction score
71
Points
80
biasakla, nak harap elaun ADUN mana cukup utk maintenance rumah, banglo mcm istana tu sebulan dah brp nak kena byar. silap2 loan rumah pun sangkut pe. tu la, syok sgt bg penyapu kat org, kan dah kena sumpah. hehe
 

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
tu la. nenek pesan jgn main penyapu.
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
trade forex pon lost ka ekekekeke
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
bayar saja la....tapatut takda duit.....
 

ah fan

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2009
Messages
8,148
Reaction score
28
Points
70
sudah tarak masyukk ka?sudah turun takhta..duit pn byk abes ma..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register