Balasan perepmpuan yang kerek

CG Sponsors




yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,664
Reaction score
42
Points
40
Credits
0
Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagi lar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu.

"Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

razif1224

Super Active Member
Joined
Oct 29, 2006
Messages
5,113
Reaction score
38
Points
70
Credits
0
hehehe... mmg terbaik la telur rebus!
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
Credits
0
telur rebus mmg terbaik....:)):)):))
 

chokey84

Fun Poster
Joined
Nov 27, 2007
Messages
996
Reaction score
0
Points
10
Credits
0
kerek sgt.. mesti dorang dok sebok spray dlm lif 2.. abis la
perfume beribu2 dorang beli 2.. ekekeke!!~ :eek::eek::eek:
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
Credits
0
haha...yang ni memang best...

pengajaran ntok pompuan yg over wangi..

hahahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register