BTC USD 64,795.0 Gold USD 2,356.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Balai Polis Ulu Tiram diserang, dua maut, seorang cedera parah

Sponsored Post

Mayat penyerang dilayan macam kawarij sebab menentang pemerintah yang sah dengan mengangkat senjata.

IMG-20240520-WA0004.jpg
....,.........
Khawarij ke bughah?
 
Khawarij ke bughah?
Kalau dijawab panjang2 dalam CG ni ada golongan pembaris mengamuk. Dia tak nak ada cabang dan ranting dalam perbincangan wlaupun releven. Katanya keluar tajuk. Dia jenis lurus macam pembaris. wlau dia sendiri tak lurus mana🤣🤣

Biarlah pakar yg menjawab..

 
Kalau dijawab panjang2 dalam CG ni ada golongan pembaris mengamuk. Dia tak nak ada cabang dan ranting dalam perbincangan wlaupun releven. Katanya keluar tajuk. Dia jenis lurus macam pembaris. wlau dia sendiri tak lurus mana🤣🤣

Biarlah pakar yg menjawab..


dgr sgt lah ustaz yg bangga dan bongkak dgn phd ni
 
Aku penah lengah2kan org nak masok kat kaunter...
Sb tak bg tujuan yg jelas nak masok...
Last2 mengamok bukak baju nampak tetek...
Aku baling ic die halau suh blah...
Pompuan mcm keturunan mamak...
Rasenye ade sakit mental la...
Kemungkinan tak penah kawin sb brg bleh kate baik lg... 🤣
share gambar bang...

kalau tak sama je mcm cite daus 😂
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register