BTC USD 68,099.4 Gold USD 2,353.39
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell baju tshirt murah

Sponsored Post

maapla kalo salah tmpt sy ni bertanye... mana dorang dpt stok baju tshirt rm10 yg dijual kat downtown etc tu ek.:D mcm boleh laku je kalo bwk balik kg meniaga. sesape yg tau kongsi2 infola yer.:)

Beli kat sungai golok,bukit kayu hitam & wang kelian.
beli secara pukal .

Average harga kos dlm RM5.

So dpt untung RM5.
 
Beli kat sungai golok,bukit kayu hitam & wang kelian.
beli secara pukal .

Average harga kos dlm RM5.

So dpt untung RM5.

nak pegi golok ngn bukit kayu hitam tu yg tak tahan tuu#:-S#:-S#:-S..

kalo area KL cuba try jalan pudu (bukan puduraya:D)..kat situ byk kedai bj import direct dr china
 
nak pegi golok ngn bukit kayu hitam tu yg tak tahan tuu#:-S#:-S#:-S..

kalo area KL cuba try jalan pudu (bukan puduraya:D)..kat situ byk kedai bj import direct dr china

sy dah pegi dah area tu. tp still xbleh nak jual dlm rm10. mmg bleh jual tp almaklumla kg sy ni still taraf hdup rendah so dorang mst anggap baju yg sy jual mahal. sambil sy jual leh jgk sy bantu dorang.hahaha nnt satu kg pakai baju cap ayam yg aku jual...:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register