To Sell Baju sekolah canggih....utk penghabisan stok lama,...diskaun 30 - 40%

CG Sponsors




roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,870
Reaction score
10
Points
25
SALAM,

kepada sesapa mmber cg yang nak beli baju sekolah canggih utk anak2...bleh laaa beli ngan saya...hehehehee

ini stok yg lama...tp kain masih elok....cam kat kedai...cuma tuan kedai nak stop berniaga...itu yg dpt diskaun cam tuuu....ada tuuu ...bj yg still ada tanda KUB lagii....hehehehee...

klu ada mmber yg berminat bleh laa pm sy saiz baju....diskaun mengikut harga semasa(sekarang)...

CEPAT, CEPAT,.....JANGAN TUNGGU LAMA2!!!!!!!




p/s: apa2 hal bleh pm saya,
 
Sponsored Post

putat76

Banned
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
SALAM,

kepada sesapa mmber cg yang nak beli baju sekolah canggih utk anak2...bleh laaa beli ngan saya...hehehehee

ini stok yg lama...tp kain masih elok....cam kat kedai...cuma tuan kedai nak stop berniaga...itu yg dpt diskaun cam tuuu....ada tuuu ...bj yg still ada tanda KUB lagii....hehehehee...

klu ada mmber yg berminat bleh laa pm sy saiz baju....diskaun mengikut harga semasa(sekarang)...

CEPAT, CEPAT,.....JANGAN TUNGGU LAMA2!!!!!!!




p/s: apa2 hal bleh pm saya,
linda brape banyak stok lagi tu :)
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Area mana nie?.. :-?
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,870
Reaction score
10
Points
25
x der laa banyak....ini bukan yg zali punya...ini yg mmber aku punya....mak saudara dia nak tuutp kedai...tp x der lee banyak...sbb dah ramai yg beli....nape??? ko nak beli ker???? klu nak beli ko bgth saiz aku carikan....heheeee....

dia berniaga , tp dia x wat promote...itu yg kurang sambutan...heheheheee...dia tahu aku berniaga canggih niii...dia minta tolong ngan aku....
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,870
Reaction score
10
Points
25
Area mana nie?.. :-?
saya area putrajaya...tp x der kedai...klu nak beli..tolong bg saiz baju...klu ada sy bgth....skrang baju kurung perempuan yg saiz kecik dah abis....yg ada pun saiz 16.5 (2 helai)dan saiz 13.5 (2helai) jeee....
 

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
a'a dlu ms form 1 aku de bli baju ni, siap beg pun de jenama ni
 

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
bkn ikut hrga dlu ke kak?
 

ajim2002

Fun Poster
Joined
Apr 14, 2007
Messages
907
Reaction score
2
Points
15
seluar panjang sek rendah (biru) saiz 24 dgn 28 ada lagi tak? barapa harga ?
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,870
Reaction score
10
Points
25
bkn ikut hrga dlu ke kak?
klu ikut harga dulu...pening skit...sbb ada yg ada tag...ada tuuu yg x der....tp x lari banyak harga hanya 10sen lebih jeee...
 

roslinda

Active Member
Joined
Jun 4, 2006
Messages
1,870
Reaction score
10
Points
25
seluar panjang sek rendah (biru) saiz 24 dgn 28 ada lagi tak? barapa harga ?
klu tak silap sy ada seluar yg saiz 24, tp saiz 28 tuu...musykil skit...heheheheee...nanti ptg karang sy tgk stok...ada ke tak...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register