Bagus Tak Main Golf...???

CG Sponsors




wanzex

CG Top Poster Club
Joined
Jul 12, 2006
Messages
35,554
Reaction score
1,101
Points
191
jiran aku - depan rumah - nampak minat sgt main golf...tp yg peliknya aku tengok dia asyik dok katok sini pukul situ...dalam kawasan rumah dia saja...sekali sekala bola tu melayang keluar pagar...masuk longkang...masuk kws pagar rumah aku...

jadi ke main mcm ni???? :-? :-? :-?
 
Sponsored Post

bosol

Fun Poster
Joined
Sep 20, 2007
Messages
807
Reaction score
2
Points
15
GOLF ialah Golongan Orang Lemah Fikiran...just jokes.hehe
 

tEnuKLang

Super Active Member
Joined
Nov 6, 2007
Messages
5,656
Reaction score
3
Points
65
GOLF ialah Golongan Orang Lemah Fikiran...just jokes.hehe
dekan aku giler ngn golf..income 50-60k sbulan..pala otak mmg giler cerdik..senior zeti akhtar aziz masa skola dulu..huhu:D
 

izery

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2006
Messages
3,661
Reaction score
1
Points
25
GOLF ialah Golongan Orang Lemah Fikiran...just jokes.hehe

jokes tu mcm tak kene dgn situasi.. coz org2 bisnes & bduit yg selalu main.. setahun membership leh jadi duit muka evo tu beb..:p :p
 

tomie

CG Hardcore Club
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,845
Reaction score
8,256
Points
716
aaa
ceq pun setuju bagus kalo tak main golf :D

:">
 

mie_7893

Active Member
Joined
Jan 28, 2007
Messages
1,563
Reaction score
26
Points
30
jiran aku - depan rumah - nampak minat sgt main golf...tp yg peliknya aku tengok dia asyik dok katok sini pukul situ...dalam kawasan rumah dia saja...sekali sekala bola tu melayang keluar pagar...masuk longkang...masuk kws pagar rumah aku...

jadi ke main mcm ni???? :-? :-? :-?
amik bola golf tu baling balik umah dia:)) :))
 

mebenk2u

Active Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
1,516
Reaction score
0
Points
20
Mungkin dier tengah practice tu sebelum masuk padang betoi2.
Hayun jelah kayu golf tu masuk longkang sekali.

:D :D
 

ibm632

Active Member
Joined
Jul 5, 2007
Messages
1,160
Reaction score
1
Points
25
hua....hua...ko orang kutuk sukan golf yer....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register