Bagi sesiapa yg ada duit, minat niaga tp xde masa nak uruskan

CG Sponsors




zacksutera

Freshie
Joined
Jan 29, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
3
Salam,

Kasturi Klasik (M) Bhd menawarkan kepada individu, koperasi, usahawan dan bakal usahawan tak kira bangsa yg ingin menyertai dan berkongsi perniagaan bersama kami. Produk yg kami tawarkan ialah produk jenama Mingomingo keluaran syarikat kami sendiri.Terdapat bebrapa produk antaranya

1- Aiskrim lembut jenama mingomingo
2- Air tebu jenama mingomingo - Air Teboo
3- Ginseng jus jenama mingomingo - diuruskan Kasturi Klasik International ( anak syarikat KKMB )

Tawaran yang kami beri ialah

1- Samada uruskan sendiri perniagaan anda atau
2- Menyertai program mentor mentee - dimana anda akan dibayar duit bulanan setiap bulan selama 48 bulan. Bayaran akan dibayar terus ke akaun anda lebih kurang lima peratus dari jumlah harga aset yg anda beli permulaannya.( syarikat akan membeli balik aset anda dgn harga yg lebih tinggi (sama macam anda buat pinjaman cara islam ) dan anda akan dibayar setiap bulan secara ansuran. Satu perjanjian harus ditandatangani dgn peguam yg dilantik.

Terdapat beberapa pakej perniagaan yang mungkin menarik minat anda.

Untuk pengetahuan anda , syarikat juga telah mendapat pengiktirafan dari TEKUN Nasional, MARA dan SKM ( Suruhanjaya Koperasi Malaysia ). En Salleh Yaacob adalah duta syarikat kami.

Jika ada pihak-pihak koperasi yg berminat untuk membuat pemadanan perniagaan juga amat dialu-alukan. Ini kerana pihak KKMB telah mendapat surat sokongan pemadanan perniagaan antara KKMB dan pihak-pihak koperasi yg berminat dari pihak Suruhanjaya Koperasi Malaysia ( SKM )

Laman web penerangan telah saya sediakan utk mereka yg berminat utk mengkaji perniagaan kami.Iaitu

1- http://www.mingo-mingo.webs.com
2- http://zahir67.webs.com

Atau warga cg boleh [email protected] saya di 019-3826577 utk penerangan selanjutnya.

Terimakasih
 
Sponsored Post

zacksutera

Freshie
Joined
Jan 29, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
3
Berita terkini

Sempena kemasukan syarikat ke pasaran India sedikit masa lagi, promosi penjualan pakej dijalankan. Untuk pakej 50K anda akan dapat RM3500 sebulan selama 5 tahun. Dan pakej 30K anda akan dapat RM2100 sebulan selama 5 tahun. Keuntungan untuk pakej 50K ialah = RM210,000 - RM50,000 = RM160,000 dan pakej 30K ialah = RM126,000 - RM30,000= RM96,000.
Cepat ambil peluang ini kerana pakej yg ditawarkan hanya 50 unit shj setiap satu.
Sila lihat penerangannya di www.mingo-mingo.webs.com atau http://zahir67.webs.com .

Kriteria syarikat utk promosi ini 'First come first serve '
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
waaaaaaaaaaaaaaaaa

kasi up skit
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Salam,

Kasturi Klasik (M) Bhd menawarkan kepada individu, koperasi, usahawan dan bakal usahawan tak kira bangsa yg ingin menyertai dan berkongsi perniagaan bersama kami. Produk yg kami tawarkan ialah produk jenama Mingomingo keluaran syarikat kami sendiri.Terdapat bebrapa produk antaranya

1- Aiskrim lembut jenama mingomingo
2- Air tebu jenama mingomingo - Air Teboo
3- Ginseng jus jenama mingomingo - diuruskan Kasturi Klasik International ( anak syarikat KKMB )

Tawaran yang kami beri ialah

1- Samada uruskan sendiri perniagaan anda atau
2- Menyertai program mentor mentee - dimana anda akan dibayar duit bulanan setiap bulan selama 48 bulan. Bayaran akan dibayar terus ke akaun anda lebih kurang lima peratus dari jumlah harga aset yg anda beli permulaannya.( syarikat akan membeli balik aset anda dgn harga yg lebih tinggi (sama macam anda buat pinjaman cara islam ) dan anda akan dibayar setiap bulan secara ansuran. Satu perjanjian harus ditandatangani dgn peguam yg dilantik.

Terdapat beberapa pakej perniagaan yang mungkin menarik minat anda.

Untuk pengetahuan anda , syarikat juga telah mendapat pengiktirafan dari TEKUN Nasional, MARA dan SKM ( Suruhanjaya Koperasi Malaysia ). En Salleh Yaacob adalah duta syarikat kami.

Jika ada pihak-pihak koperasi yg berminat untuk membuat pemadanan perniagaan juga amat dialu-alukan. Ini kerana pihak KKMB telah mendapat surat sokongan pemadanan perniagaan antara KKMB dan pihak-pihak koperasi yg berminat dari pihak Suruhanjaya Koperasi Malaysia ( SKM )

Laman web penerangan telah saya sediakan utk mereka yg berminat utk mengkaji perniagaan kami.Iaitu

1- http://www.mingo-mingo.webs.com
2- http://zahir67.webs.com

Atau warga cg boleh [email protected] saya di 019-3826577 utk penerangan selanjutnya.

Terimakasih
malek masih ngan syarikat nie ke?:-?
 

zacksutera

Freshie
Joined
Jan 29, 2010
Messages
23
Reaction score
0
Points
3
malek masih ngan syarikat nie ke?:-?
Tak lagi, dia dah buka sayarikat sendiri di Indonesia. Saya pun dah jadi authorised agen syarikat dia untuk mencari sesiapa yg nak buat pelaburan disana dalam perniagaan asikrim goyangnya. Pulangannya juga amat mememuaskan kedua-kedua belah pihak.
 

Mie2010

Fun Poster
Joined
Feb 2, 2010
Messages
796
Reaction score
26
Points
20
menarik..tp modal x cukup r wat masa ni..huhu
 

niko

Active+ Member
Joined
Jun 5, 2009
Messages
3,052
Reaction score
24
Points
30
aku pnah mkn ais krim ni,best...:)):)):))
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
maknanya kalau tok pinjam 30k dari tekun... tok akan dapat 3500 ke setiap bulan ke selama 5 tahun... katakan company takle nak proceed selama 5 tahun.. dah bangkrap.. apa akan pada kami.. tell me... ;) kalau selamat im in.. sebab dah banyak janji2 camni.. pastu kami ditinggalkan dengan hutang yang berkoyan...
 

haikal09

Banned
Joined
Jul 4, 2009
Messages
2,165
Reaction score
7
Points
25
bro zacksutera,kalau boleh jawab soalan berikut (ramai kat CG nie nk tahu)
1. berapa modal dibenarkan Kasturi
2. berapa modal berbayar Kasturi
 
Sponsored Post
Top
Log in Register