BTC USD 57,191.0 Gold USD 1,778.97
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bagi mereka yang berusaha untuk dapatkan anak...

sains_metafizik

Active Member
Messages
1,467
Joined
Sep 18, 2008
Messages
1,467
Reaction score
0
Points
25
Assalamualaikum...

Kat sini ada berita baik bagi mereka yang dah lama kawin tapi tak ada anak....mak cik timah urut boleh membantu anda mengiktiarkan cara untuk dapatkan anak secara tradisional...banyak pasangan yang bertemu dengan beliau Alhamdulillah mendatangkan hasil...

Cara yang beliau lakukan adalah dengan teknik urutan dan jugak memberi ramuan tradisional kepada orang yang nak menjalankan rawatan ini....

Sesiapa yang berminat untuk cuba ikhtiar ni bolehla hubungi makcik timah---->

Makcik Timah Urut
016-3425308
 
Sponsored Post

arifnikkeyell2000

Active Member
Messages
1,184
Joined
Nov 15, 2007
Messages
1,184
Reaction score
14
Points
25
boleh ker?? member aku dah kawin 3 tahun.. tapi belum ada rezeki lagi.. dah banyak tempat pergi.. semua kata normal.. tapi tak menjadi juga...
 

rajautara

Super Active Member
Messages
9,887
Joined
Jul 12, 2007
Messages
9,887
Reaction score
13
Points
65
:D:D:D
tq.. kim salam ker makcik timah.
 

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
Assalamualaikum...

Kat sini ada berita baik bagi mereka yang dah lama kawin tapi tak ada anak....mak cik timah urut boleh membantu anda mengiktiarkan cara untuk dapatkan anak secara tradisional...banyak pasangan yang bertemu dengan beliau Alhamdulillah mendatangkan hasil...

Cara yang beliau lakukan adalah dengan teknik urutan dan jugak memberi ramuan tradisional kepada orang yang nak menjalankan rawatan ini....

Sesiapa yang berminat untuk cuba ikhtiar ni bolehla hubungi makcik timah---->

Makcik Timah Urut
016-3425308

macam pernah dengaq saja nama nie...dia dok Lubuk Cina Melaka ker?
 

ahib0205

Legendary Member
Messages
19,329
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
740
Points
166
boleh ker?? member aku dah kawin 3 tahun.. tapi belum ada rezeki lagi.. dah banyak tempat pergi.. semua kata normal.. tapi tak menjadi juga...

member bro tu dah hubungi makcik timah tu? :-? ok tak makcik timah tu? :)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register