Bagaimana nak tewaskan Israel

CG Sponsors




LC yellow

Junior Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
53
Reaction score
109
Points
19
ini pendapat kwn aku... mungkin ramai yang mentertawakannya:)):)):)):))... apa kata kita hantar penjenayah2 yang suka menembak atau mencederakan orang dengan parang ke apa2 je... ke Israel.. suruh dia orang serang kafir laknatullah tu....
2) Mana2 tok bomoh yang dok terrer nak mengenakan orang tu... apa salah nye pergi naya kafir2 tu bagi jadi lemah or whatever.
3) Mana2 penjenayah yg suka mencabul anak2 atau wanita... hantar ke sana buat2 lah apa yang patut...biar diorang rasakan... pulak..


:-?:-?:-?
lu pikir sendiri....
 
Sponsored Post

cyberkids

Super Active Member
Joined
Nov 10, 2008
Messages
5,428
Reaction score
35
Points
70
ini pendapat kwn aku... mungkin ramai yang mentertawakannya:)):)):)):))... apa kata kita hantar penjenayah2 yang suka menembak atau mencederakan orang dengan parang ke apa2 je... ke Israel.. suruh dia orang serang kafir laknatullah tu....
2) Mana2 tok bomoh yang dok terrer nak mengenakan orang tu... apa salah nye pergi naya kafir2 tu bagi jadi lemah or whatever.
3) Mana2 penjenayah yg suka mencabul anak2 atau wanita... hantar ke sana buat2 lah apa yang patut...biar diorang rasakan... pulak..


:-?:-?:-?
lu pikir sendiri....
aku x gelak..tpi aku munsykil....kalo antar penjenayah,silap2 nnti org islam lak depa dok tembak..

2) tok bomoh tu mane leh nk kenekan israil tu..depa kan satu geng..bos depa setan

3)aku riso pencabul2 ni slh cabul lak...



lu pikir la balik..hahahahahah
 

amuk293

Active+ Member
Joined
Jan 10, 2008
Messages
4,264
Reaction score
68
Points
30
pendapat aku lak,kita kumpulkan semua saintis2 islam dunia,cipta bom atom lg hebat dr bom atom hiroshima..kita bom israel,biar lenyap terus kat mukabumi ni.. :D
 

carnationmyra

CG Top Poster Club
Joined
May 9, 2008
Messages
22,152
Reaction score
165
Points
123
bt permulaan nih.....kte boikot brg2 diorg!!!
 

Overclock

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2006
Messages
14,056
Reaction score
42
Points
120
Hantar virus nyamuk cikungunya.. Kat kg aku hampir sume kene dah.. Demam kat dua minggu.. Kene askar israel kene gigit nyamuk mesti senyap diorang..

ps- aku pun dah kena..:))
 

alter13

Active Member
Joined
Dec 18, 2007
Messages
1,272
Reaction score
8
Points
25
cara sebenar nak tewaskan israel ialah, dengan menyatukan semua umat islam seluruh dunia, dan wujudkan balik sistem khalifah, demokrasi ala amerika tiada dalam kamus islam....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register