Bagaimana nak sayangi Mat Rempit dan Bohsia

CG Sponsors




LC yellow

Junior Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
53
Reaction score
109
Points
19
Adakah Mat Rempit dan Bohsia mesti dibenci atau disayangi ? Bagaimana untuk menyayangi Mat Rempit dan Bohsia agar kita dapat membimbing mereka ke jalan yang sejahtera dan aman ? Untuk mengetahuinya perlu ada ilmu.

PROGRAM LANDAS DI NEGERI SEMBILAN
Latihan Aktivis Dakwah Lapangan Isu-isu Sosial (LANDAS)
Pada: 20 - 21 Dis 2008 ( Sabtu – Ahad )
Tempat : Dewan Sek Agama Rakyat (SAR), Gedung Lalang 162, Ampangan, Seremban

Pendaftaran pada 20/12/08 Jam: 9 pg - 9.30 pg
Program berakhir pada 21/12/08 Jam: 5.00 ptg

Maklumat lanjut hubungi:
Atriza 0136485597 , Suhairi 0192998345 , Shamsul 0196532973

Laman web LANDAS http://urusetialand as.blogspot. com

ATURCARA
Pendaftaran
Ta'aruf
Latihan secara teori dlm bengkel
Bina komitmen dan kemahiran berkomunikasi dan berinteraksi
Lapangan mendekati remaja & belia bermasalah
Buat profail dan pemetaan kawasan
Masalah dan latihan praktikal di lokasi terpilih
Merancang Geraktindak belia/remaja dlm masyarakat
Mengenali isu-isu masyarakat & persfektif keperluan terlibat
Kemahiran berdakwah secara praktikal di lapangan dan turun ke kawasan terlibat
 
Sponsored Post

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
aku nak jadi faislitator bleh???
 

shadow

Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
2,200
Reaction score
2
Points
25
guna hukum islam dan kembali kepada cara Rasululah.
selagi nama demokrasi tu ada xkemana la yeop
 

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,934
Reaction score
59
Points
80
x yah jual motor kt diorng bg diorang basikal je :D:D
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Adakah Mat Rempit dan Bohsia mesti dibenci atau disayangi ? Bagaimana untuk menyayangi Mat Rempit dan Bohsia agar kita dapat membimbing mereka ke jalan yang sejahtera dan aman ? Untuk mengetahuinya perlu ada ilmu.

PROGRAM LANDAS DI NEGERI SEMBILAN
Latihan Aktivis Dakwah Lapangan Isu-isu Sosial (LANDAS)
Pada: 20 - 21 Dis 2008 ( Sabtu – Ahad )
Tempat : Dewan Sek Agama Rakyat (SAR), Gedung Lalang 162, Ampangan, Seremban

Pendaftaran pada 20/12/08 Jam: 9 pg - 9.30 pg
Program berakhir pada 21/12/08 Jam: 5.00 ptg

Maklumat lanjut hubungi:
Atriza 0136485597 , Suhairi 0192998345 , Shamsul 0196532973

Laman web LANDAS http://urusetialand as.blogspot. com

ATURCARA
Pendaftaran
Ta'aruf
Latihan secara teori dlm bengkel
Bina komitmen dan kemahiran berkomunikasi dan berinteraksi
Lapangan mendekati remaja & belia bermasalah
Buat profail dan pemetaan kawasan
Masalah dan latihan praktikal di lokasi terpilih
Merancang Geraktindak belia/remaja dlm masyarakat
Mengenali isu-isu masyarakat & persfektif keperluan terlibat
Kemahiran berdakwah secara praktikal di lapangan dan turun ke kawasan terlibat
depa yang pilih jalan hidup macam tu lantak ler...masing2 dah besaq panjang boleh fikir mana yang elok mana yang tak...siang malam kerajaan dok kempen pencegahan tapi itu juga yang nak dipilihnya...masing2 jaga anak sendiri sudah...:mad:
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
pakai topi keledar,ikat dengan betol.ingat la orang yang tersayang
 

belakepare

Active+ Member
Joined
Apr 19, 2008
Messages
2,912
Reaction score
42
Points
30
ramai yg menyayangi bohsia tp untuk habuan la....one night stand only
 
Sponsored Post
Top
Log in Register