Bagaimana basikal mengubah kehidupan masyarakat menjadi lebih baik

CG Sponsors




abangpower

Active+ Member
Joined
Sep 5, 2010
Messages
3,437
Reaction score
324
Points
41
Assalamualaikum amigosssss! Aku hari ni dah kayuh stat 630am & balik rumah 830am. Mandi & Sarapan & layan youtube semntara nk tunggu anak2 siap nk pi kenuri kawin satgi. Pastu jumpa video ni. Aku harap video ni dapat jadi motivasi & inspirasi utk semua.....



 
Sponsored Post

GPK1

Active+ Member
Joined
Dec 3, 2007
Messages
4,221
Reaction score
87
Points
40
Abang jangan kayuh basikal pi kenduri pulak
Anak² nak letak mana

Aku kenduri ada dua tempat masa yg sama
Satu di Gua Musang dan satu di KB
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,510
Reaction score
1,601
Points
596
Kayuh dekat ok la untuk senaman kalau jauh mau pengsan kot
 

Ahmad07

Legendary Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
10,366
Reaction score
879
Points
161
negara tropika humidity sangat tinggi... kayuh skejap je berpeluh... ok la utk senaman, balik umah mandi..

kalo negara yg iklim kering, sejuk pulak tu, best kayuh... nak gi opis ulang alik pun boleh
 

kasturi

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2006
Messages
13,525
Reaction score
3,271
Points
196
fakta: berjln kaki cepat atau berlari lebih baik utk dpt 6pax banding kayuh basikal hahah
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,213
Reaction score
1,116
Points
201
aku dah byk jumpe obike bersepah kt sana sini.. abis jahanam... camne nk ade mentaliti sehat camtuh... nk tiru jepun.. mentaliti kene develop mase kecik .. owg jepun kt tadika dorg ajar ilmu sivik .. kt sekolah rendah br blajar membaca dan mengira
 

imatheonlyone

Legendary Member
Joined
Mar 11, 2009
Messages
13,322
Reaction score
488
Points
141
Nak main basikal main la... Tp jgn main kat jalan raya k... Bahaya...
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
mcm tak kena section thread je ni

CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues
 

cre8tive

Legendary Member
Joined
Oct 14, 2008
Messages
17,158
Reaction score
614
Points
161
Naik beskal, pastu mkn fast food.
Main futsal, pastu pekene rokok pas main.
Itulah lifestyle rakyat mesia.ekekeke
 
Sponsored Post
Top
Log in Register