Baby Shima & Aliff Syukri bergaduh

Recommended Brokers


satsepit

Active+ Member
Joined
Dec 29, 2007
Messages
3,538
Reaction score
153
Points
33
bila kiblat dia duit...cara cari duit je lah yg dia nampak......so video dia up rating kata youtube....ramai org view dapat duit lagi...apa nak kira org mcm ni...kita anggap tgk kartun tom n jerry je...dah tgk ketawa dgn kebowdohan org yg berduit ni.....cuma kesian bini dan mak terpaksa muka tebal dgn karenah alif ni
apa maksud kiblat dia duit?
dia sudah tukar arah kiblat ke
 
Sponsored Post

Xploit Machine

Super Active Member
Joined
Nov 23, 2012
Messages
8,725
Reaction score
1,924
Points
176
selebriti sampah, buat malu keturunan artis tanahair zaman dahulu, kalau arwah P. Ramlee ada mesti dah tampar dua2 ni .. :D
 

syamsoulcc

Super Active Member
Joined
Apr 30, 2014
Messages
8,785
Reaction score
1,825
Points
141
selebriti sampah, buat malu keturunan artis tanahair zaman dahulu, kalau arwah P. Ramlee ada mesti dah tampar dua2 ni .. :D

dulu artis juga digelar seniman...

artis zaman skarang rasanya tak layak dipanggil artis kot....haha...

semua lebih kepada JUMLAH FOLLOWER...

so kalau yang bergantung pada FOLLOWER semata-mata, aku rasa layak dipanggil INFLUENCER je la kot...

bukan artis ....sbb artis tu sendiri asal dari perkataan ART.....

so zman skarang, INFLUENCER yang paling sedap buat duit .... follower ramai, banyak la income....

 
Sponsored Post
Top
Log in Register