[b]kerja kosong[/b]

CG Sponsors




haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
DE SAPA YG INGIN TAWARKAn KErjA KOSONG KAT PENANG OR PERAK??KLU DEW SAPEW2 TAU TLG GTAU EK...kelulusan sPm....utk boy n girl.....

email: [email protected]
yM iD: haqi_167
 
Sponsored Post

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
DE SAPA YG INGIN TAWARKAn KErjA KOSONG KAT PENANG OR PERAK??KLU DEW SAPEW2 TAU TLG GTAU EK...kelulusan sPm....utk boy n girl.....

email: [email protected]
yM iD: haqi_167
kalau camni arr ko nyer BM susah sket arr orang nak amik ko keja. Ejaan banyak silap daa.. :eek:

pe2 kalo nak keje kosong baik arr hang attachkan skali resume ke... senang sket nak wat penilaian
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
aikh .. cepat plak ko edit eh? bagus.. de perkembangan wakakaka
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
kalau camni arr ko nyer BM susah sket arr orang nak amik ko keja. Ejaan banyak silap daa.. :eek:

pe2 kalo nak keje kosong baik arr hang attachkan skali resume ke... senang sket nak wat penilaian
ko bole tolong ke carikan keje kosong?:)
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
kalau tuk kerja admin dlm opis tak lulus ni.. byk typo error... :D
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
ko bole tolong ke carikan keje kosong?:)
bley tp utk gred 1-11 je arr cuz gred tu slalu xdipublish oleh gomen... tp skrang xde tawaran plak.. jap aku check emel tgk dateline offer yg lepas.. kalo x silap aku untuk jadi jurutaip
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
bley tp utk gred 1-11 je arr cuz gred tu slalu xdipublish oleh gomen... tp skrang xde tawaran plak.. jap aku check emel tgk dateline offer yg lepas.. kalo x silap aku untuk jadi jurutaip
keje katne tu bro?
aku ingat nak kasi awek aku keje la,
kesian dia duk rumah je:)):p
 

haqi1611

Active+ Member
Joined
Nov 12, 2008
Messages
3,920
Reaction score
18
Points
25
hurm....
sorry lew
...harap sgt....
klu dew sapew yg
tau kat mn dew kja
kosong gtau ar...



email: [email protected]
yM iD: haqi_167
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
keje katne tu bro?
aku ingat nak kasi awek aku keje la,
kesian dia duk rumah je:)):p
keje kat kementerian aku arr... slalu gred bawah 17 mmg dorang xpublish kat public. Jap aku nak godek emel aku nih .. jangan dah terdelete dah arr tp yg pasti jawatan = jurutaip hihihi
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
keje kat kementerian aku arr... slalu gred bawah 17 mmg dorang xpublish kat public. Jap aku nak godek emel aku nih .. jangan dah terdelete dah arr tp yg pasti jawatan = jurutaip hihihi
jurutaip?keje kerani ke tu?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register