BTC USD 56,044.6 Gold USD 1,767.14
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Azmin-Lebih banyak wakil rakyat akan ‘lompat’ m/s 13

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
3,050
Reaction score
701
Points
81
saya rasa status quo pengundi melayu masih tak berubah seperti pru14..

tapi mungkin ada sedikit undi protest drpd pengundi melayu bila wujud penjajaran baru jika umno kerjasama dgn pkr or PH..


tapi jika umno bersendirian vs PN vs PH..

mungkin sejarah pru14 akan berulang.. 3 coners fight akan menguntungkan PH..

tapi diakhir selepas pru.. tetap blok2 parti kena bekerjasama dgn blok parti yg lain.

parti mana pun yg memerintah biarlah dari undian rakyat.. kalah bermaruah lebih baik dari menang dgn tipu daya..
 
Sponsored Post

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
3,050
Reaction score
701
Points
81
....................
 
Last edited:

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
8,805
Reaction score
661
Points
116
parti mana pun yg memerintah biarlah dari undian rakyat.. kalah bermaruah lebih baik dari menang dgn tipu daya..
betul tu bro... jgn mcm PRU14 Sabah dulu² .. Sapie Apdal dh kalah.. tapi sebab katak melonpat maka Warisan menang secara tak bermaruah... khianat undi rakyat Sabah..
 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
7,142
Reaction score
823
Points
121
betul tu bro... jgn mcm PRU14 Sabah dulu² .. Sapie Apdal dh kalah.. tapi sebab katak melonpat maka Warisan menang secara tak bermaruah... khianat undi rakyat Sabah..
kihkihkih...

bg diorg ni menang secara maruah bila kena dgn serakah diorg jeh, serakah tuan besar.. hehe
 

midi2020

Active+ Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
4,988
Reaction score
140
Points
33
biasalah jika rba dh cinta buta dap
huruf pon xnampak/ xkenal dah

ntah brp sen dap bg pon xtaulah

sanggup biar ketuanan bangsa & agama tergadai/ penyatuan musnah -demi lecana dap ku (ni cth rakyat bima sakti ye tiada kena mengena dgn rba cg)

dah lama tak dengar perkataan 'rba'..

sejak didedahkan kat mahkamah bahawa rosmah bayar rm100k sebulan untuk cybertrooper.. lumayan..

orang cakap, rba tu rosmah bean army..

 

aim02Aug

Super Active Member
Joined
Sep 5, 2011
Messages
7,142
Reaction score
823
Points
121
dah lama tak dengar perkataan 'rba'..

sejak didedahkan kat mahkamah bahawa rosmah bayar rm100k sebulan untuk cybertrooper.. lumayan..

orang cakap, rba tu rosmah bean army..

mungkin jgk coz xlama lg 2 side rba minat bersatu
 

zari83

Active+ Member
Joined
Nov 24, 2011
Messages
3,050
Reaction score
701
Points
81
betul tu bro... jgn mcm PRU14 Sabah dulu² .. Sapie Apdal dh kalah.. tapi sebab katak melonpat maka Warisan menang secara tak bermaruah... khianat undi rakyat Sabah..

takda apa yg nk dibanggakan pun kalau bentuk kerajaan secara lompat parti ni..
 

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,835
Reaction score
1,558
Points
191
kihkihkih...

bg diorg ni menang secara maruah bila kena dgn serakah diorg jeh, serakah tuan besar.. hehe

tapi ada jugak kawan kita belah sana.. isele hari2 dkt mulut.. tapi org khianat dia sokong jugak.. bukan takat negeri.. dia khianat rakyat satu negara terus.. hebat isele depa ni.. takleh tercelen dengan mana2 geng kapir ni..

geng kapir terciduk dek geng isele bab lompat parti ni.. geng isele lagi hebatt..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register