BTC USD 38,876.8 Gold USD 1,874.37
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Azmin-Lebih banyak wakil rakyat akan ‘lompat’ m/s 13

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,857
Reaction score
1,568
Points
191
buat masa sekarang... PN memang kuat sebab byk tunaikan kehendak rakyat.
tunai kehendak rakyat?

pelabur lari.. kilang tutup.. rakyat takdak kerja nganggur.. parlimen tutup.. negara darurat.. covid beratus ribu kes.. mati dah beribu..

tunai kehendak rakyat ke tu? kikikiki..

ada org kata dok bongak ke langit bagai.. ni aku taktau dah bongak sampai ke bima sakti kot.. hahaha
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,674
Reaction score
1,598
Points
201
tunai kehendak rakyat?

pelabur lari.. kilang tutup.. rakyat takdak kerja nganggur.. parlimen tutup.. negara darurat.. covid beratus ribu kes.. mati dah beribu..

tunai kehendak rakyat ke tu? kikikiki..

ada org kata dok bongak ke langit bagai.. ni aku taktau dah bongak sampai ke bima sakti kot.. hahaha
Convid tu negara lain ok la bro?.....alahai bg contoh pun
 

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,857
Reaction score
1,568
Points
191
Convid tu negara lain ok la bro?.....alahai bg contoh pun

lah.. nak kena sama teruk dgn negara lain ke? adoiyai.. negara lain tu negara lain la.. tu hal depa.. ni negara kita la bro.. pikir negara sendiri la
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,674
Reaction score
1,598
Points
201
lah.. nak kena sama teruk dgn negara lain ke? adoiyai.. negara lain tu negara lain la.. tu hal depa.. ni negara kita la bro.. pikir negara sendiri la
Maksud aku covid masalah global bkn malaysia saja.....bg la contoh releven sikit.....xkuat hujah ang
 

azmann33

Legendary Member
Joined
Mar 2, 2009
Messages
10,655
Reaction score
938
Points
171
Wakil rakyat PAN yang ada kes raba semalam tu..agak2 lompat juga ka nanti ?? haha :D
 

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
7,409
Reaction score
925
Points
121
tunai kehendak rakyat?

pelabur lari.. kilang tutup.. rakyat takdak kerja nganggur.. parlimen tutup.. negara darurat.. covid beratus ribu kes.. mati dah beribu..

tunai kehendak rakyat ke tu? kikikiki..

ada org kata dok bongak ke langit bagai.. ni aku taktau dah bongak sampai ke bima sakti kot.. hahaha
bongak? errr

adui.... pandemik covid dibuat contoh... ye la tuan... tuan betul
 

midi2020

Super Active Member
Joined
Feb 7, 2012
Messages
5,299
Reaction score
210
Points
83
lah.. nak kena sama teruk dgn negara lain ke? adoiyai.. negara lain tu negara lain la.. tu hal depa.. ni negara kita la bro.. pikir negara sendiri la

ramai yg cakap, peningkatan drastik kes covid pada gelombang ketiga adalah kegagalan kerajaan..
 

cariemas100

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2020
Messages
186
Reaction score
29
Points
20
bongak? errr

adui.... pandemik covid dibuat contoh... ye la tuan... tuan betul

rba ph mana boleh kalah. nnti elaun x masuk. selagi boleh putar, mereka akan putar dan putar sampai orang pon pening.

iya kan saja apa mereka cakap. jika tidak mereka akan semakin merapu2. next pru kita kasi benam mereka cukup2

tak perlu beriya2 sangat kat sini. rakyat kat luar sana tahu sape lagi better. yg pasti, hancing tetap. hancing
 

azham

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2012
Messages
5,690
Reaction score
1,245
Points
156
ramai yg cakap, peningkatan drastik kes covid pada gelombang ketiga adalah kegagalan kerajaan..
Saya tak berapa setuju tuan.
Kalau dilihat dari sudut statistics Covid, gelombang ke 3 ni buat China, Japan, Korea, Australia dan NZ pun terkesan teruk.
UK, Italy dan France lagi teruk.
Gelombang ke 3 ni naik semula bila mana2 kerajaan dalam dunia ni yang cuba longgarkan sekatan untuk membina ekonomi semula.
Filipina terpaksa lockdown semula Manila bila 90% dari 7k kes harian datang dari Manila.
Manila kena bergerak sebab dia pusat ekonomi.
Data ni bukan sebab PH, PN, Democrat atau Parti Buruh.
Data ni data Covid-19.
 

cariemas100

Fun Poster
Joined
Oct 24, 2020
Messages
186
Reaction score
29
Points
20
ramai yg cakap, peningkatan drastik kes covid pada gelombang ketiga adalah kegagalan kerajaan..


matematik mudah, 2 3 org pon dah dkira ramai bagi balaci ph utk hentam kerajaan. tapi kalah prk 7 kali berturut2 adalah petanda kerajaan masih kuat dgn sokongan rakyat masa pH memerintah.

ini matematik mudah bila sembang dgn balaci pH
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register