BTC USD 40,974.2 Gold USD 1,804.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Azmin: Jangan korbankan kerajaan hanya kerana 13 kerusi

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,040
Reaction score
1,452
Points
111
Lawan 3 penjuru la, BN vs PN vs PH......kalau tak dapat majoriti, buat la semula jajaran baru. Benda boleh adjust la....politik kan dinamik. Jangan gaduh-gaduh.
 
Sponsored Post

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,381
Reaction score
772
Points
171
13 kerusi umno adalah mereka yg jadi kanggaru sblm ni.. jadi ... pengundi kawasan 13 tu tak blh terima lagi spesis melompat mcm ni
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
14,530
Reaction score
4,286
Points
201
Azmin sembang lebih, ramai ke nak undi dia ni ?
Kes dia pun tutup begitu shj..

IMG_20210315_110929.jpg


Utusan skrng kna langgan..
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,292
Reaction score
1,273
Points
111
rasa elok UMNO bertanding solo....tgk sekuat mana.....hangpa kata hangpa lah yg paling matang.....yg paling kuat.....yg paling rakyat sokong....so gerak solo je lah kalau anak jantan...
Tapi isu parti bersatu ni byk, umno akan mainkan pada pru 15 ni, ph tak payah citer le ....... Umno boleh dpt lebih byk kerusi berbanding sekarang, cuma utk bentuj kerajaan tu susah sikit le
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,292
Reaction score
1,273
Points
111
Lawan 3 penjuru la, BN vs PN vs PH......kalau tak dapat majoriti, buat la semula jajaran baru. Benda boleh adjust la....politik kan dinamik. Jangan gaduh-gaduh.
Cuma pas tu masuk geng sape ........ Pru15 pas boleh jadi penentu geng mana yg boleh bentuj kerajaan
 

apoeki

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2012
Messages
7,263
Reaction score
735
Points
121
aku setuju umno gerak solo.. x de BN. kalah pn x pe.
 

silasroon

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,040
Reaction score
1,452
Points
111
Cuma pas tu masuk geng sape ........ Pru15 pas boleh jadi penentu geng mana yg boleh bentuj kerajaan

PAS tu masuk geng PN la.....takkan nak masuk semula BN. Dulu kan PAS dah pernah keluar dari BN. hehehe
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,381
Reaction score
772
Points
171
mmpus kalau BN+PKR..... aku pangkah calon bebas... PAS=bungaraya
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register