BTC USD 41,714.7 Gold USD 1,813.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Aziz M.Osman telah bercerai???

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Kes cerai lagi

Keluar kat suratkhabar ari ni..

pengarah drama/filem yg baru kawen dah cerai isteri sebab isteri dia tipu (masih dalam edah rupenye)

Baru je kawen dorang ni..dah cerai.

Takkan sbb sket tu je nak cerai berai...adehhhh :-?
 
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,190
Reaction score
1,042
Points
1,101
saper??? malas betoi nak teka2 ni...ingat gores dan menang ker
 

ammar5

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2006
Messages
6,511
Reaction score
14
Points
65
kena cerai dulu la if dah tau tgh dlm edah,abis edah kawin balik la....:):)
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
uik... gossip menarik neh... :D:D:D
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
Aziz M Osman sbb wife baru dia Ustazah KAFA yg aku tau la..
 

icamfc

Active Member
Joined
Aug 5, 2008
Messages
1,717
Reaction score
0
Points
20
la... xkan x dpt trace kot jab agama time nk kuar surat?
 

blue.frosty

Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
2,045
Reaction score
1
Points
25
sape ni? takkan tak tau edah brape lama kot
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,248
Reaction score
854
Points
176
tapi yang aziz m.osman kan kahwin anak dara....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register