BTC USD 67,311.3 Gold USD 2,400.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Azalina Dilantik Sebagai Menteri Undang-Undang & Reformasi

Sponsored Post

TPM tu jadi menteri wilayah kan

dlm Lembaga Pengampunan, ahli ahli nya adalah Peguam Negara, Menteri Wilayah, dan 3 orang lagi
jadi Agong refer pada diorang ni utk putuskan pengampunan pada banduan

Dia pegang 2 portfolio
Baik punya perancangan
 
saya baca yg penyokong penyokong BN sebut, mcm tu lah kata diorang
By the time Najib diampunkan UMNO dah takde apa2 yg tinggal kecuali penyamun, penyangak, pembodek & yg lapar duit suapan. Hardcore UMNO yg pro-melayu/islam & anti-DAP dah beralih sokongan bila UMNO gadaikan prinsip perjuangan.
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register