BTC USD 62,665.6 Gold USD 2,382.78
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ayu Raudhah Tidak Edar Kad Kahwin Kepada Pekin

voda

Active Member
Messages
2,322
Paid Membership
Joined
Feb 23, 2010
Messages
2,322
Reaction score
83
Points
35
016812182.jpg

Ayu Raudhah bakal bernikah dengan Zaquan Adha pada 20 Januari 2011. - Foto oleh NORAFIFI EHSAN

PETALING JAYA: Aktres Ayu Raudhah belum mengedarkan kad undangan perkahwinannya dengan pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abdul Razak.

Mereka dijadual bernikah pada 20 Januari depan.

Kenyataan itu sekali gus menafikan dakwaan bekas kekasihnya, pelakon Pekin mengatakan dia telah menerima kad undangan daripada Ayu seperti yang dilaporkan sebuah akhbar, Jumaat.

“Saya belum menempah kad undangan kerana semuanya masih dalam proses. Jadi, saya agak terkejut apabila dia mengeluarkan dakwaan seperti itu,” katanya ketika dihubungi mStar Online, Jumaat.

Namun Ayu berkata dia masih menganggap Pekin sebagai kawannya dan tidak menolak jika lelaki itu mahu menghadiri majlis perkahwinannya nanti.

Ini kerana, dalam sebuah akhbar melaporkan Pekin berharap untuk hadir ke majlis bersejarah itu jika mempunyai kelapangan dan tiada penggambaran drama dan filem.

“Saya belum membuat keputusan sama ada akan menjemput dia atau tidak tetapi saya rasa tiada masalah untuk menjemputnya kerana kami tidak pernah bermusuh,” jelas Ayu lagi.

Majlis pernikahan akan berlangsung di rumah pengantin perempuan di Taman PKNK, Alor Setar Kedah manakala majlis resepsi pula akan berlangsung sehari selepas itu di lokasi yang sama.

Sementara majlis sambut menantu (sebelah lelaki) dijangka berlangsung pada 29 Januari 2011 di Seremban, Negeri Sembilan.

Pasangan itu secara rasmi bertunang pada 17 Oktober lalu dalam satu majlis merisik di rumah keluarga Ayu di Subang Jaya, Selangor.
 
Sponsored Post

Pekin tu natang apa?
setahu aku gambar bawah ni lah pekin..
takkan dia kawan ngan natang ni kot :-?
WhitePekinDuck1.jpg

pekin nama sorg pelakon drama laki...dlu si Ayu ni bercinta ngn mamat ni.aku slalu nmpk dorang dtg kt bengkel area Puchong nie...si ayu ni gilaaaaaaaaaaaaaa sexy..~X(
 
Sponsored Post

Back
Top
Log in Register