BTC USD 47,603.0 Gold USD 1,780.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ayah Pin aktif semula?

eboss

CG Hardcore
Messages
85,652
Paid Membership
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,895
Points
591
BESUT - Perkampungan 'Kerajaan Langit' tempat tinggal ketua ajaran sesat, Ayah Pin atau namanya Ariffin Mohamad yang sunyi selepas kehilangannya empat tahun lalu tiba-tiba 'hidup' semula.

Ini kerana, menurut penduduk sekitar, sejak kebelakangan ini, terutamanya ketika cuti umum, banyak kereta mewah masuk ke kawasan perkampungan itu.

Bagaimanapun, menurut penduduk sekitar, sejak Ayah Pin hilang dari kampung tersebut selepas diserang kumpulan bertopeng pada 19 Julai 2005, kelibat ketua ajaran sesat itu tidak pernah dilihat di situ.

Namun, ada penduduk di situ mendakwa, keluarga dan pengikut ajaran berkenaan seolah-olah berahsia kerana mereka tidak membenarkan penduduk berhampiran mendekati kawasan berpagar seluas kira-kira 1.2 hektar itu jika ada sebarang majlis dilakukan di kawasan tersebut.

"Kami tidak tahu apa yang berlaku di kawasan itu dan kalau ada kematian di kalangan mereka sekalipun, kami tidak dibenarkan untuk sama-sama menguruskan jenazah," kata salah seorang penduduk kampung yang enggan dikenali ketika ditemui Kosmo!, semalam.

Akhbar ini ada melaporkan mengenai kemunculan kelibat seorang lelaki ala Ayah Pin yang dilihat memasuki sebuah premis karaoke di ibu negara baru-baru ini.

Menurut penduduk kampung itu lagi, biarpun hidup sekampung di Kampung Batu 13, Hulu Besut, namun kumpulan tersebut tidak bergaul dengan penduduk kampung yang lain.

"Pintu pagar ke kawasan 'Kerajaan Langit' itu juga sentiasa tertutup yang menandakan mereka tidak mengalu-alukan kehadiran orang luar selain pengikut mereka sahaja," kata seorang penduduk lain pula.


Kena repot kat Ayahda Pekida nie

:-?:-?:-?
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
BESUT - Perkampungan 'Kerajaan Langit' tempat tinggal ketua ajaran sesat, Ayah Pin atau namanya Ariffin Mohamad yang sunyi selepas kehilangannya empat tahun lalu tiba-tiba 'hidup' semula.

Ini kerana, menurut penduduk sekitar, sejak kebelakangan ini, terutamanya ketika cuti umum, banyak kereta mewah masuk ke kawasan perkampungan itu.

Bagaimanapun, menurut penduduk sekitar, sejak Ayah Pin hilang dari kampung tersebut selepas diserang kumpulan bertopeng pada 19 Julai 2005, kelibat ketua ajaran sesat itu tidak pernah dilihat di situ.

Namun, ada penduduk di situ mendakwa, keluarga dan pengikut ajaran berkenaan seolah-olah berahsia kerana mereka tidak membenarkan penduduk berhampiran mendekati kawasan berpagar seluas kira-kira 1.2 hektar itu jika ada sebarang majlis dilakukan di kawasan tersebut.

"Kami tidak tahu apa yang berlaku di kawasan itu dan kalau ada kematian di kalangan mereka sekalipun, kami tidak dibenarkan untuk sama-sama menguruskan jenazah," kata salah seorang penduduk kampung yang enggan dikenali ketika ditemui Kosmo!, semalam.

Akhbar ini ada melaporkan mengenai kemunculan kelibat seorang lelaki ala Ayah Pin yang dilihat memasuki sebuah premis karaoke di ibu negara baru-baru ini.

Menurut penduduk kampung itu lagi, biarpun hidup sekampung di Kampung Batu 13, Hulu Besut, namun kumpulan tersebut tidak bergaul dengan penduduk kampung yang lain.

"Pintu pagar ke kawasan 'Kerajaan Langit' itu juga sentiasa tertutup yang menandakan mereka tidak mengalu-alukan kehadiran orang luar selain pengikut mereka sahaja," kata seorang penduduk lain pula.


Kena repot kat Ayahda Pekida nie

:-?:-?:-?

kono la report mcm ni...
nk tgk gak ape tindakan diorg nih...
:-?:-?:-?:-?:-?:-?:-?:-?:-?:-?:-?
 

atlantis

CG Top Poster Club
Messages
35,221
Paid Membership
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
polis tak dapat cari.. reporter dapat cari..:eek:
 

orange76

Super Active Member
Messages
6,658
Joined
Aug 12, 2008
Messages
6,658
Reaction score
5
Points
65
laa dh turun dari langit rupanya!
 

nash_d

Active Member
Messages
2,287
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
tak serik2 ayah pin ni... nak kena lempang sekali baru dia insap kot...
 

muorian

Active+ Member
Messages
3,798
Joined
Apr 27, 2007
Messages
3,798
Reaction score
62
Points
40
org macam ni patut kena pancung dah..
 

sedanfx

Passed Away
Messages
6,361
Paid Membership
Joined
May 31, 2007
Messages
6,361
Reaction score
193
Points
78
ayah dia je aktif, si Pin tu xaktif :)):D
 

dragger

Super Active Member
Messages
8,548
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
bkn Ayah Pin dh kena sumpah jd otromen ker?
sapa2 yg no pin ATM hilang blh jmp Ayah Pin
 

alonso

CG Hardcore Club
Messages
62,520
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
Ayah So plk camne??:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register