AWAS...JANGAN kentut depan GAY...

CG Sponsors




[email protected]

Active Member
Joined
Sep 23, 2008
Messages
1,870
Reaction score
591
Points
71
Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan
mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar
sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara
seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay,
akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam
segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu
terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil
memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada
yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli
geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan
itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut
sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan.
Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu
perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di
dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil
memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka
menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah
seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh
pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya
nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!.
teknik terbaru mengesan dara lelaki
tau!!!!
yg gemar kentut kuat dan sempit itu
tandanya anda masih suci ...x pernah kena liwat. BETUL ker bangggg!!
 
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
dah ada dah citer ni... ulangan astro lagi...
 

the_killer

Active Member
Joined
Mar 15, 2009
Messages
2,053
Reaction score
1
Points
25
wa potong wa punye kentut.. that malaysia people do it to bebaskan diri dr kentut...
 

fido1

Banned
Joined
Oct 25, 2009
Messages
7,268
Reaction score
339
Points
81
walaupun penah ada,tapi x penah baca lagi.heeheheh
 

mangkaq

Super Active Member
Joined
Mar 13, 2008
Messages
8,834
Reaction score
71
Points
75
Hilang dah teruna wrtawan tu......!!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register