Awas! Jalan semua rosak. Bahaya. Tak payah bayar cukai. Tak kesian rakyat!

CG Sponsors




Sponsored Post

myroadtax.com

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 12, 2014
Messages
25,906
Reaction score
581
Points
161
Lubuk duit ni kerja tampal jalan.
 

myroadtax.com

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 12, 2014
Messages
25,906
Reaction score
581
Points
161
Sekarang ni just letak kon gitu je

Dah berbulan-bulan dah just letak kon je

Takde pun yg repair

Member aku pernah eksiden motor kat lorong sebelah tu

Kes lubang gak, sebab takde kon masa tu

Nasib tak kena lenyek dgn kete
TT boleh cuba buat aduan online sini.

http://eps.mbpj.gov.my/index.aspx

Sistem ni ada ISO rasanya macam MPKJ.

Biasanya kalau dah ada laporan bertulis, cepat sikit buat kerja.

Biasanyalah, tetapi di MPKJ saya pernah buat laporan 2-3 kes, status laporan selesai tapi masalah masih ada.
 

a2zextra

Legendary Member
Joined
Sep 7, 2013
Messages
16,407
Reaction score
273
Points
141
Kualiti tar jalan di Malaysia hanya hasil sisa buangan proses petroleum, tak lebih dari itu. Turapan konkrit lebih tahan lama.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register