Awal Ashaari Di Kecam Netizen

CG Sponsors




Sponsored Post

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,162
Reaction score
280
Points
51
tu bukan tafsir lah
Direct translation memang mcm tu
pahamkan betul2
ingat buku cite budak2 ke? tu kalam Allah ..

syariat kita nabi Muhammad ..tu pun kalau hang percaya la..
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,449
Reaction score
2,004
Points
201
ingat buku cite budak2 ke? tu kalam Allah ..

syariat kita nabi Muhammad ..tu pun kalau hang percaya la..
tau la
Nabi isa pun salah satu nabi ulul azmi kita
Kita sambut hari kelahiran nya saja
Bukan sambut krismas lah
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,162
Reaction score
280
Points
51
tau la
Nabi isa pun salah satu nabi ulul azmi kita
Kita sambut hari kelahiran nya saja
Bukan sambut krismas lah
aq was2 dgn perkataan "kita" ..ke lain2 pegangan ? hanya ALLAH yg tahu .
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,449
Reaction score
2,004
Points
201
aq was2 dgn perkataan "kita" ..ke lain2 pegangan ? hanya ALLAH yg tahu .
Hg ni pun satu
Nampak sgt hg tau nabi muhammad ja
Kita wajib percaya nabi2 tu semua ada di sebut dlm quran tau
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
2,867
Reaction score
762
Points
81
Hg ni pun satu
Nampak sgt hg tau nabi muhammad ja
Kita wajib percaya nabi2 tu semua ada di sebut dlm quran tau
Aku pernah dengar ayat ni "nabi sebelum Muhamad tak payah solat, jadi tak salah aku tak solat" ....... Sama pemikiran macam ni ......
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
11,449
Reaction score
2,004
Points
201
Aku pernah dengar ayat ni "nabi sebelum Muhamad tak payah solat, jadi tak salah aku tak solat" ....... Sama pemikiran macam ni ......
solat tu sudah wujud sebelum muhd lagi
Ko tak solat itu ko punya psl
Sendiri buat sendiri tanggung
1609290548874.png
 

iced_coolz

Active Member
Joined
May 18, 2013
Messages
1,142
Reaction score
266
Points
41
Tiada masalah sambut hari krismas
Malahan di galakkan di dlm quran
Isa pun salah satu nabi kita
View attachment 326078
untuk pengetahuan tuan, jesus bagi agama nasrani/kristian tu, bukan Nabi Isa a.s. Kami sebagai orang islam merujuk kepada ajaran islam, kitab-kitab islam.

kalu agama tuan tak larang tuan nk sambut apa2 perayaan, silakan. kami pun tidak menghalang agama2 lain nak sambut apa2 perayaan, itu hak kamu.

sila baca ni..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register