Atuk kawin 112 tahun dengan anak dara 17 tahun

CG Sponsors




nuriz

Freshie
Joined
Feb 17, 2010
Messages
47
Reaction score
2
Points
11
Pengantin lelaki ini bernama Ahmed Muhamed Dore yang sudah memiliki 13 anak dari lima isteri. Dia mengatakan dia ingin memiliki lebih ramai anak dengan istteri remaja yang bernama Shafiyyah Abdulleh.yang baru dinikahinya.


Dore dikatakan lahir di pusat Dhusamareeb di Somalia pada 1897, dan memiliki surat beranak, yang ditulis pada kulit kambing oleh ayahnya.


Datuk yang ada ramai cucu ini sanggup menunggu Shafiyyah sehingga remaja sebelum melamarnya. Dia tidak memaksa Shafiyyah, tapi menggunakan pengalaman untuk meyakinkan dia cinta saya. Mesti lelaki-lelaki Somalia yang berminat dengan Shafiyyah kecewa tak dapat memiliki gadis tu agaknya.

Dore dilaporkan mempunyai seramai 114 anak-anak dan cucu. Anak sulungnya berusia 80 tahun dan tiga dari isteri-isterinya telah meninggal.

nak gambo pi kat galicari blog
 
Last edited:
Sponsored Post

saxxon

Active+ Member
Joined
Feb 17, 2008
Messages
3,975
Reaction score
44
Points
35
kena p menuntut ilmu ngan atuk ni :))
 

serai

Super Active Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
6,019
Reaction score
12
Points
65
atok makan ape ye
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,140
Reaction score
76
Points
1,020
atok ... hamba nak menuntut ilmu ngan tok :p
 

geniusneuro

Banned
Joined
Nov 1, 2008
Messages
19,775
Reaction score
7
Points
115
macam astrok... berita lame ke ni??

or ade lagi berita baru ni???

sure dak pompuan tu tunggu mase laki tu mati je kan
 

saxxon

Active+ Member
Joined
Feb 17, 2008
Messages
3,975
Reaction score
44
Points
35
macam astrok... berita lame ke ni??

or ade lagi berita baru ni???

sure dak pompuan tu tunggu mase laki tu mati je kan

tu le .. mcm pernah dengo je . ada lg ke atuk tu? :-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register