BTC USD 57,878.3 Gold USD 1,793.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Astro!!! Sudah2 la dok ulang tayang cerita yg sama...

eddie80

Super Active Member
Messages
5,583
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
47
Points
70
Yg pling aku benci dgn astro ni, depa dok tayang cerita yg sama punyalah byk kali!!! Depa dok recycleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je cerita yg sama... Aku naik bosan.... Buka astro belah siang, cerita tu.... Mlm plak, cerita tu lg.... Esok lusa, cerita tu jugak.... Nak terminate, dah ada kontrak 2 tahun... Astro mmg cekik darah btol... Dok fikir untungggggggggggggg je.... Satu cerita, dlm sebulan berbelas kali dok ulang...... Astro ingat penonton semua ***** ke??? Aku klu dapat la toke astro nie, mmg aku sumpit.... Dah la ujan rintik je, kain pelekat pun naik.... Lambat bayo, siaran potong on the spot... Bila dah bayo, "kami akan sambungkan siaran dlm mas 24 jam"... Alih2 terlajak 3 ari...
 
Sponsored Post

mj12

Legendary Member
Messages
11,812
Joined
Mar 22, 2008
Messages
11,812
Reaction score
0
Points
110
astro stendet laaa..

kalau x mana mau untung...

:))
 

silverchair959

Legendary Member
Messages
18,404
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,404
Reaction score
96
Points
135
jom boikot astro...eh aku mmg tak penah subscribe astro pun...hehehhehe
 

nash_d

Active Member
Messages
2,287
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
problem pun ada astrok juga ke...hehehe
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register