BTC USD 23,480.2 Gold USD 1,914.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Astro!!! Sudah2 la dok ulang tayang cerita yg sama...

eddie80

Super Active Member
Messages
5,583
Joined
Nov 18, 2007
Messages
5,583
Reaction score
47
Points
70
Yg pling aku benci dgn astro ni, depa dok tayang cerita yg sama punyalah byk kali!!! Depa dok recycleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee je cerita yg sama... Aku naik bosan.... Buka astro belah siang, cerita tu.... Mlm plak, cerita tu lg.... Esok lusa, cerita tu jugak.... Nak terminate, dah ada kontrak 2 tahun... Astro mmg cekik darah btol... Dok fikir untungggggggggggggg je.... Satu cerita, dlm sebulan berbelas kali dok ulang...... Astro ingat penonton semua ***** ke??? Aku klu dapat la toke astro nie, mmg aku sumpit.... Dah la ujan rintik je, kain pelekat pun naik.... Lambat bayo, siaran potong on the spot... Bila dah bayo, "kami akan sambungkan siaran dlm mas 24 jam"... Alih2 terlajak 3 ari...
 
Sponsored Post

Sponsored Post

Top
Log in Register